Dióhéjban

Jelen fotelforradalmár 20-as éveit tapossa, Budapesten él, baloldali, patrióta, és a töke tele van a jelenlegi mainstream politikai garnitúrával.

Kontakt

Kérdés, óhaj, sóhaj:

fotelforradalom@gmail.com

Lájkolda

Friss topikok

  • Kovacs Nocraft Jozsefne: @Viktor Mutyin: "Ostoba bolsevik ribanc. ... Ilyen buta fideszes ringyót még nem láttam eddig. M... (2015.02.18. 00:19) Így csinál Vologya hülyét belőlünk
  • otapi: @Surci11: "Azt megértem amikor valaki a Jobbikot az idióta programja meg az EU-ellenes vagy zsidóö... (2014.12.17. 19:27) Elég volt
  • eszim: @'it's cool to know nothing': -látom, te sem látsz a fidesz f*sznál tovább, de azt jól megideologo... (2014.11.08. 06:23) Bűnözőknek adózunk?
  • annamanna: @bölcsbagoly: Nézd, szerintem az internetadóval a kormány mesterségesen gerjeszti a hisztériát. Go... (2014.10.30. 19:45) Bűnözőknek nem adózunk! De akkor kinek?
  • Árpád Tóth: Amikor 1990-ben láttam a TV-ben Antall Józsefet, mint a Szovjet uralom utáni első szabadon választ... (2014.08.02. 08:00) Népesedési kényszer

Címkék

1956 (1) 2006 (1) 4K! (15) 8-1 (1) adócsalás (3) áfacsalás (2) alaptörvény (1) alkotmány (1) Ángyán József (3) árokásás (3) atomenergia (2) Audi (1) Baja (2) Bajnai Gordon (7) Bede Márton (1) bizonytalanok (1) bolondország (1) civilek (1) csalás (1) demagógia (1) demokrácia (9) DK (9) Edward Snowden (1) Együtt-PM (7) együttműködés (5) Együtt 2014 (6) elég volt (1) ellenzék (8) emlékmű (1) energiapolitika (1) fail (1) Fidesz (21) fidesz (1) foci (1) (1) futball (1) gyerek (1) gyerekvállalás (1) Gyurcsány (1) Gyurcsány Ferenc (4) HaHa (1) hazaárulás (1) hóhelyzet (1) Horváth András (2) internetadó (1) iskolarendszer (1) jelöltállítás (1) Jobb (1) Jobbik (8) Kálmán Olga (1) kampány (4) kampánycsend (1) Kerényi Imre (1) Kijev (1) kisgazdák (1) kis pártok (1) Kósa Lajos (1) közvélemény-kutatás (1) Lázár János (3) leépítés (1) legalizáció (1) Liberálisok (1) LMP (14) magyarugarizmus (1) Magyar Krónika (1) Magyar Telekom (1) március 15. (1) marihuána (1) Mesterházy Attila (3) Milla (1) MSZP (15) munka (1) nagyhatalmak (1) NAV (3) Németország (1) nemzet (2) Nemzeti Dohánybolt (1) nyugdíj (1) október 23. (2) oligarchák (1) Orbán Vikor (1) Orbán Viktor (1) Origo (2) Ororszország (1) Oroszország (1) összefogás (2) Összefogás (1) Paks (1) Párbeszéd Magyarországért (3) pártok (1) Pető Intézet (1) Pintér Sándor (1) pluralizmus (2) politika (5) program (1) Putyin (1) részvételi demokrácia (1) rezsicsökkentés (2) S. Ábel (1) Sáling Gergő (1) Scheiring Gábor (1) Schiffer András (2) stadion (1) szavazóutaztatás (1) szégyen (2) SZJA (1) szurkolók (1) társadalom (2) trafik (1) Trianon (1) újév (1) Új Pólus (1) Ukrajna (1) USA (1) vadászat (1) választás (3) választási program (1) választások (12) választás 2014 (4) Vida Ildikó (1) Vlagyimir Putyin (1) Y-generáció (1) Y generáció (1) Címkefelhő

Elég volt

2014.12.16. 07:19 Kürtösch

Rettenetesen dühös és elkeseredett vagyok, és szégyellem magam amiatt, hogy mindaz megtörténhet akár egy nap alatt is az országban, ahova születtem, aminek a nyelvét beszélem és ahol élek (egyelőre legalábbis), amik tegnap történtek.

Hogy ennek az országnak a politikai elitje (kormánytól ellenzékig) tényleg bármit megtehet, miközben tönkrebasszák ezt a szerencsétlen országot, illetve leginkább annak lakosságát. Múltkor, amikor azt írtam, hogy ha nem a netadóval, akkor majd valami mással tolják túl a biciklit ezek az idióták, nem hittem volna, hogy ilyen hamar és ennyi mindent képesek szűk két hónap (de akár csak egyetlen nap!) alatt is elkövetni a nép ellen ezek a köztörvényes bűnözők.

Hol kezdjem? A Bloombergnek nettó hülyeségeket hablatyoló miniszterelnökkel? A bársonyszékben a demonstrálók által küldött (és utolsó segélykiáltásnak szánt) csokit zabáló Führerrel és pajtásával?

via 444 via Cink via Alfahír

Vagy a magának további jelentős kedvezményeket megszavazó teljes parlamenti képviselőgárdával, miközben épp most teszik eszement módon a Budapestet elkerülő autóutat fizetőssé? Vagy az újabb négymilliárdos stadionépítési programmal, miközben a főváros legforgalmasabb metróvonala életveszélyessé válik? Esetleg a nemzet bukott sportolójával? Vagy a többszázezres táskát a munkalehetőségek elvétele ellen tüntetők előtt lóbáló miniszterelnöki főtanácsadóval? De ne feledkezzünk meg a kétharmad hiányától függetlenül ellenzéki távol maradók/átszavazók segítségével átnyomott kétharmados törvényekről sem, na meg Vona és Gyurcsány szánalmas és rettenetesen cinikus magyarázkodásáról sem!

Egyetlen nap alatt ennyi módon kimutatni, hogy mennyire szartok ti a népetek fejére, hogy mennyire elrugaszkodtatok a valóságtól, világrekord! És lenne bőven mit szemlézni akár az elmúlt pár hónapból, akár az elmúlt 5 évből, akár az elmúlt 25 évből.

Tényleg elég volt! És nem kedves MSZP, ne is reménykedjetek abban, hogy valaha is rátok fogunk szavazni!

 

Nem fogunk. El fogunk titeket is söpörni előbb vagy utóbb, és az úgynevezett rendszerváltás által megszületett politikai maffiasöpredék a történelem szemétdombjára fog kerülni (rájuk nézve jobb esetben) kormányostul, ellenzékestül.

Nem terveztem ma kimenni tüntetni, mert úgy éreztem, hogy létező reális és kormányképes alternatíva nélkül nincsen sok értelme. De most már ez egyre kevésbé érdekel. Iszonyú dühös vagyok, és hallatni akarom a hangom. Tegyetek ti is így! Találkozunk az utcákon!

A bejegyzés trackback címe:

https://fotelforradalom.blog.hu/api/trackback/id/tr416986343

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Álszentség anno, pofátlanság most 2014.12.17. 12:01:26

Most, hogy egymás után bukkannak fel, és okoznak felháborodást a FIDESZ-hez köthető személyek fizetésük mértékével nem igen megmagyarázható luxuskiadásai, érdemes felidézni, hogy alig öt évvel ezelőtt a fentiekhez képest milyen nevetséges dolgokkal t...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mrbloodbunny · http://mrbloodbunny.blog.hu/ 2014.12.16. 21:28:55

azt mindenki tudja már, hogy ezek a senkiháziak semmit sem tesznek Magyarországért. viszont amíg nincs kire másra szavazni addig baszhatjuk...

dont be such a jew 2014.12.16. 21:52:15

Örülök hogy a 4K is Jobbikos lett.

meddigtürjük

inuitdog 2014.12.16. 22:44:15

A fogaival sikerült kibontani nem túl elegánsan. Előtte hányan fogdosták meg mielőtt az asztalára került?

ronhks 2014.12.16. 23:09:31

remélem elegen, kellő tevékenység után, kézmosás nélkül...

gizmo266 2014.12.16. 23:11:17

Akkor most ebből a cikkből az derült ki, hogy a Fidesz a legjobb választás?

gizmo266 2014.12.16. 23:12:47

@inuitdog:
Egyszerű felcsúti parasztgyerek no. Ottan így szokták.
Szerintem a sörösüveget is a fogával bontja ki

Monsieur 2014.12.16. 23:24:19

ezt a cinikus disznót..!

jolaca 2014.12.16. 23:49:37

Most már (a mai szavazások után) csakugyan egy hatalmas dögkútba kellene lökni az összes gazembert, akik kilépnek a Parlament kapuján. Mindet, válogatás nélkül.
Ezek a gazemberek képviselik a Nemzetet? - és nemzet az az elcseszett populáció, amely ilyenekre szavazott?! Nem véletlen, hogy mind számbélileg, mind presztízsét tekintve a lassú, de biztos lenullázásra van ítélve.

Nzoltan 2014.12.17. 00:12:59

Hát, szégyelld magad, ha neked tetszik.
Merj kicsi lenni.

Ne de ez milyen idisóta hozzáállás már?

Nzoltan 2014.12.17. 00:13:52

@Nzoltan:
...
Na de ez milyen hozzáállás már?

midnight coder 2014.12.17. 04:00:52

Mondjuk ép ésszel sem a stadionépítéseket, sem a vasárnapi nyitvatartást, sem az internetadóra tett kísérletet nem igazán lehet érteni. Persze az is igaz, hogy eddig minden kormány csinált bődületes marhaságokat, és azokhoz képest ezek még csak nem is a feltűnően nagy kategória.

De az tény, hogy én is szívesebben látnék valami normálisabb alternatívát. De alternatíva sajnos nincs. A ballibsik ennél még mindig 1000x rosszabbak.

2014.12.17. 04:42:11

Én is dühös vagyok, de ki a franc lenne helyettük?
Kérdőjel, kérdőjel, kérdőjel....

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.12.17. 06:57:46

Hihetetlen...

A Külföldről pénzelt tüntető csürhe elkezd vandálkodni, rendőröket dobálni, és két tüntető feje bibis lett.
Az index hosszabb cikket kanyarított róluk, mint a 2006-os azonosító nélküli rendőrattackról, ahol ellenzéki képvielőket vertek, tömegeget taroltak le kardlappal, viperával, szemeket lőttek ki.

Méghogy sajtószabadság.
A ballib sajtó gusztustalan média fölénye Kádár óta töretlen.

2014.12.17. 07:35:51

Először is kedves barátaim, TI szavaztátok, juttattátok őket hatalomra. Többször is!
Nem volt jó a baloldali kormány, mert az "komcsi". Ez a negatív kicsengésű fogalom, amit annyira utáltok, olcsó üzemanyagot, biztos munkahelyet, ételt, oktatást, lakhatást és nyugodt életet adott. Azt eldobva, gőgből 2/3-ra juttattátok a másik oldalt és most sírtok?
Szerencsétlenek vagytok és sajnos nagyon sok másik embert is tettetek azzá!

ezso1 2014.12.17. 08:01:23

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
Te nyomorult idióta!
2006-ban a fideszes csürhe szétverte a fél várost, meg előző nap a tv székházat védő rendőröket!
Ha most is ilyen csürhe tüntetne, hasonló, vagy ugyanez történt volna.

Te csak nyald a vezér seggét, dugd a homokba a fejed és könyveld el, hogy aki a mostani,korrupt,mocskos, arrogáns kormány ellen van, az mind "ballib meg komcsi"...

Ali Lali 2014.12.17. 08:29:45

Mondjuk az konkrétan érdekelne milyen erkölcsi alapja van bárkinek elítélni a jobbikot, azért mert esetleg másképpen szavaz mint az ő pártja, amikor lépten-nyomon elhatárolódnak tölle, sőt azt meg követelik másoktól is! Ez esetben alapvetésnek kell lennie, hogy ha a jobbik megszavaz valamit-bármit akkor a mi pártunk ellene szavaz. /Ennek fényében érdekelne az is milyen nyulat akart a dk kiugrasztani a bokorból./

otapi 2014.12.17. 08:37:05

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: A külföld kisbetű... Amúgy a rendőrök dobálása nem vandálkodás (legfeljebb hivatalos személy ellen elkövetett blabla). Vétlen/véletlen parkoló autók felgyújtása, kirakatok betörése viszont vandálkodás.
A mindenkor regnáló politikusokat és csinyovnyikokat (téged beleértve) meg mi, polgárok pénzeljük és ők sokkal nagyobb kárt okoznak, mint néhány megdobált rendőr.

Surci11 2014.12.17. 08:39:28

@abcd1234:

Ha olyan remek volt a komcsi időkben, az államadósságot nem akarod kifizetni? Úgy nem nehéz hepajkodni ha más állja a cechet.

Ha Gyurcsi alatt olyan király volt, nem akarod kifizetni az államadósságot amit felvett az uralma alatt? Biztos viccből zavarták el kétharmaddal, olyan kurvajó volt.

Orbán is Gyurcsi sorsára fog jutni, mert már nem tud miből osztogatni a lumpeneknek. A nyuggereknek is csak inflakövető meg az idén, az uralkodó osztályhoz csak akkor fognak hozzányúlni ha minden kötél szakad. Márpedig mostmár nincs több hitel, s újabb manyup, amit ki lehet szórni közéjük.

Surci11 2014.12.17. 08:42:16

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

Te nyomorult senkiházi! Gyurcsány ellen is külföldről fizetett heccelt bértüntizők uszultak? Te ennyire hülye vagy, hogy nem tűnik fel, hogy nagyon sokaknak elegük van Orbánék maffiauralmából? És nem a ballibeket akarják vissza helyettük.

Egéridomár 2014.12.17. 08:44:20

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
Erre szavak már nem is igazán vannak.
Látod, pontosan azért ilyenek a gazdáid, mert vannak olyan pondrók mint amilyen te is vagy. Egy ekkora végbéllénnyel mindent meg lehet etetni, bármit le tudnak tolni a torkán, csak a szerelmük tárgya tegye. Gondolkozni sem kell (bár arra egész biztosan képtelen is vagy), csak visszaböfögni, amit a lakájmédiában hallasz.
Mondd, vissza szoktad te olvasni amiket ide írogatsz? Vagy valakivel véleményezteted? Lehet, meg kellene tenned.
Komolyan, ez elborzaszt. Ilyen képződmények rendelkeznek szavazati joggal :(

otapi 2014.12.17. 08:45:23

@Ali Lali: A Jobbikot nem azért ítélik el, mert másképp szavaznak. Az ideológiai alapjai miatt ítélik el. Azt hiszed, akkor jobb lenne, ha a jobbik jutna 2/3-hoz? Ugyanúgy, sőt valószínű durvább eszközökkel levadászná a mindenkori ellenzékét mint a Fidesz. A párton belüli kritikus hangokat is hamar elhallgattatnák "hirtelen" előkerült, - akár tákolt - dokumentumokkal. Még rólad is kiderülhet valami terhelő valamelyik felmenődről, úgysem tudnád bizonyítani az ellenkezőjét. Láttunk már ilyet a XX században.

otapi 2014.12.17. 08:48:12

@Surci11: No ezzel várj, ott vannak még az önkéntes nyugdíjpénztárok. Majd legfeljebb azokat is "jól megvédik".

Surci11 2014.12.17. 08:51:59

@otapi:

Szokott álrettegés, nácizás, nem unjátok még?

Azt megértem amikor valaki a Jobbikot az idióta programja meg az EU-ellenes vagy zsidóösszeesküvős agyrémei miatt támadja, de az "ideológiai alapjai" miatt? LOL nevetséges.

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2014.12.17. 08:52:51

@ezso1: "a fideszes csürhe szétverte a fél várost"
Népszerű urban legend.
Kifejthetném sokkal hosszabban is, de attól még ugyanúgy gyűlölködnél. A vak is látja, hogy ez a bagázs legalább erre ad: tegnap is kesztyűs kézzel segítették fel a demonstrálókat. Az indexnek úgy kellett nagyítóval keresni két szerencsétlent, aki kapott paprikasprét. Keress már rá, hogy a liberális kánaán idején hogy mentek ezek a dolgok. A világ vicce, ahogy a média élcsapata előadja a tegnapi történteket: " annyira dühösek vagy elkeseredettek" vagy "nincs hova hátrálniuk" ugyanez régebbről "náci csürhe, randalírozók" Klasszik kettős mérce. Kiválóan lemérhető a CheGuevarás meg vörös zászlókból, Mécs Imréből meg az Árpádsávos zászlót nácizókból, hogy kik tüntettek tegnap...

Surci11 2014.12.17. 08:52:59

@otapi:

Kevés. Csak 200 milliárd, ennyit elvisznek az idén az újnyuggerek és a régiek emelése. Nincs több 3000 milliárd elhepajozható lóvé.

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2014.12.17. 08:58:02

@abcd1234: Nekem (és sajnos családomnak) azért mást is adott a kommunizmus, ezért gyűlölöm ennyire őket, valamint a szekértolóikat. Igen, a Fidesszel is ez a bajom. 3 forintos kenyér ne legyen?

2014.12.17. 09:05:22

@Surci11: Te komolyan elhiszed, hogy van államadósság, meg válság? Ez csak mondvacsinált dolog! USA is el van adósodva, még sem aggódik annyira. Annyi pénz van, hogy nem tudják hova tenni. A mai világban, ahol gépek gombnyomásra milliókat termelnek egyetlen gépkezelővel és a gazdagok már unalmukban nem tudják mit kezdjenek magukkal, ott bizony van pénz, csak nem adnak belőle és ráfogják, elmúlt 25, meg 40 évekre, hogy miért vagy szegénységben. Az oszd meg és uralkodj elvén a többpártrendszerrel kényeztetnek, közben kizsigerelnek. ki kevésbé, ki pofátlanul.

♔bаtyu♔ 2014.12.17. 09:08:38

@raz sierpem raz mlotem czerwona holote: Teljesen egyetértek.

Ilyenkor bezzeg nem ajvékolnak a libsik hogy csürhe, amikor ők tüntetnek.

Ezért utálom ezt a Sorosék által tuningolt liberális bagázst és bár Orbánék cinizmusa is meglehetősen dühítő, még mindig jobb, mintha ezek jutnak hatalomra.

Akkor ugyanis vége a demokráciának, ha kimész az utcára, törő-zúzó csürhe leszel. Az USA-val a hátuk mögött pedig akármit megtehetnek, akkor is demokraták maradnak.

Ez a poszter is MSZP-ről beszél. Az MSZP-nek 8 évig a LIBERÁLISOK mondták meg hogy mit tegyen, 6 évig zsarolták őket, majd amikor az MSZP rátért a szakadék felé vezető útra, nyomtak egy kövér gázt is kiugrottak. Gyurcsány mint oly sok komcsi LIBERÁLIS lett.

Persze a nép emlékezete jó, a libsik ma gyűlöltebbek mint az MSZP-sek, bár azok sem képesek kikecmeregni a kukából.

Megoldó 2014.12.17. 09:12:23

Egy neutronbomba vagy egy pár távcsöves puska lehetne az alapja egy virágzó Magyarországnak...

Balt 2014.12.17. 09:12:48

@abcd1234: "Nem volt jó a baloldali kormány, mert az "komcsi". Ez a negatív kicsengésű fogalom, amit annyira utáltok, olcsó üzemanyagot, biztos munkahelyet, ételt, oktatást, lakhatást és nyugodt életet adott."

:))) Na, ennyire azért nem volt régen, hogy ne emlékeznénk az ellenkezőjére!...

2014.12.17. 09:13:02

@raz sierpem raz mlotem czerwona holote: Én nem említettem a kommunizmust. Én csak annyit mondtam, hogy a Fidesz előtt egy nappal jobb volt. Amióta színen vannak, minden nap kizsigerelnek valamivel. Kik emelték az áfát, az üzemanyag árat, az élelmiszert, kik vették el a cafeteriát, oktatást, munkahelyet, többkulcsos adót? Mind, mind a Fidesz.
Én elfogadom, hogy az ország 2/3-ának ez jó, ebből nyerészkedik valamilyen formán, de akkor ne sírjon már itt!

Netuddki. 2014.12.17. 09:13:02

@abcd1234: "Először is kedves barátaim, TI szavaztátok, juttattátok őket hatalomra."

Balfaszkám! A magad nevében beszélj! Sose szavaztam az orbánékra. 1998-ban se, utána meg főleg NEM...

♔bаtyu♔ 2014.12.17. 09:13:24

@midnight coder: Ezeket a lépéseket én sem értem. A fidesznek épp manapság lenne szüksége igazán társadalmi támogatásra, amikor a CIA éppen elég jól láthatóan meg kívánja dönteni a kormányt, erre benyögik az M0-s díját és azt, hogy újabb stadionokat építenek. Gondolom lesz még.

♔bаtyu♔ 2014.12.17. 09:14:15

@nicktolvajmentesítő_kovi1970: Nem konkrétan rád értette te ostoba. Globálisan értette. Te ennyire hülye vagy b+?

lófüle elemér 2014.12.17. 09:15:59

Fogalmazzunk inkább úgy, hogy nem iszonyú dühös vagy, hanem iszonyú sötét.

Surci11 2014.12.17. 09:17:17

@abcd1234: Te valami szellemi fogyatékos vagy? Lövésed nincs róla hogy működik a világ komcsikám, azért fújod ezt a bolsevista dumát. Az államadósság meg rátok komcsikra lett elverve.

lófüle elemér 2014.12.17. 09:19:45

@Surci11:

"Ha olyan remek volt a komcsi időkben, az államadósságot nem akarod kifizetni? "

Szerencsétlen agymosott barom, orbán éves szinten több kárt okoz az országnak, mint a szocializmus 40 éve összesen.
Te agymosott segg, 2000 milliárddal adták át a lantot a szocik annak idején, orbán 3000 milliárdott nyúlt le a nyugdíjasokról. Miről beszélsz te tudatlan seggfej?

♔bаtyu♔ 2014.12.17. 09:21:20

@abcd1234: Ez viszont marhaság. Gyakorlatilag 2004 óta megszorítások vannak, ami azt jelenti, hogy minden kormány tekert a présen.

Ugyanakkor 2010 óta nem emelkedtek a rezsiköltségek, általában a közüzemek árai. Ha képet akarsz kapni a mértékről, számold ki mennyit emelkedett csak a vízdíjad 2006-2010-ig. Szóval csak ez neked kb. éves szinten min. 12.000 Ft, 4 évre 46.000 Ft.

Arról nem beszélve, hogy van a mi csökkent, pld. Bp. bérlet. 12.000/év.

A vállalkozások terhei sem emelkedtek, pedig azt rendszeresen szokták emelni.

Viszont emelkedtek a távközlési és pénzkezelési költségek. Ezek viszont átlagosan nem akkora mértékű, mint akár a rezsiköltségek emelkedése.

Persze úgy látod a dolgokat ahogy akarod, de érdemes reálisan látni.

Balt 2014.12.17. 09:22:47

@otapi: A rendőr dobálása köztörvényes bűncselekmény, 1-től 5-évig terjedő szabadságvesztéssel díjazható:
buntetojog.info/kulonos-resz/btk-310-%C2%A7-hivatalos-szemely-elleni-eroszak

lófüle elemér 2014.12.17. 09:23:52

@♔bаtyu♔:

"A vállalkozások terhei sem emelkedtek,"

Ez volt a nap vicce. Ekkora állatságot még te sem szoktál ideböfögni.

Surci11 2014.12.17. 09:26:02

@lófüle elemér: Lófasz Elemér, 20000 milliárdos államadóssággal adták át a komcsik 2010-ben a stafétát. El vagy tévedve.

vanholnap.hu/wp-content/uploads/2013/08/allamadossag_nominal1.jpg

A manyupot meg nem a nyuggerekről, hanem a mai dolgozóktól húzták be, hogy kiszórhassák a mai nyuggereknek, mert nem volt már több pénz a kasszában, 1000 milliárdos nyugdíjkasszahiány van, csak éppen nem mernek csökkenteni Orsósék, ahogy Gyurcsányék se mertek, nehogy kiszavazza őket sz uralkodó osztály.

♔bаtyu♔ 2014.12.17. 09:27:39

@lófüle elemér: Szerintem agymosott barom te vagy. Orbánéknak alapból 2 évig konszolidálni kellett. Nézd már meg hol voltunk úgy minden téren 2010-ben és hol, mondjuk 2012-ben, amikor IMF hitel vissza lett fizetve, a CDS felár szépen elkezdett csökkenni.

Elmondanám, hogy (sajnos) még ma is Gyurcsányékat nyögöd. Annyi, hogy Orbánék láthatóan eldöntötték, inkább a gazdaságot pörgetik, mint sem a hitelt fizetik vissza. Azaz sokkal több most a pénz a gazdaságban, te is többet fogyasztasz mint 2010-ben, de az államadósság mértéke már nem 54% mint 2002-ben és mint ma a szlovákoknál, hanem kb. 80%, 2010-ben 82%.

Na és persze Orbánék normális felárral jutnak hitelhez, ellentétben 2010-i állapotokkal.

Balt 2014.12.17. 09:27:58

@raz sierpem raz mlotem czerwona holote: Pontos. Sajnos a kardlapozás nem fér bele az ún. liberális demokráciába - pedig igény az volna rá, én is megnézném, csak úgy viszonossági alapon. :) Ehelyett két "fejbetőrésen" (hámsérülésen) örömködik éppen a ballib sajtó. Pedig úgy szeretnék már nekik egy kis igazi örömet szerezni!... :))

♔bаtyu♔ 2014.12.17. 09:29:53

@Balt: Én is szívesen vettem volna, ha a sörösdöboz dobálókat a rendőrök kicsit megdolgozzák.

Azzal együtt innen is látszik, hogy a ballibsik mennyire ugatták a demokráciát és hogy orbánék mennyire komolyan veszik. Vigyáznak a libsikre mint a hímes tojásokra.

♔bаtyu♔ 2014.12.17. 09:36:14

@Surci11: Nem nagyon fogják ezek fel, hogy Orbánéknak 4 évig Gyurcsányék után kellett a szart ellapátolni, ami ráadásul csak félig sikerült.

Persze sajnos Orbánék sem csoda, de legalább normális feltételekkel jutunk hitelhez, valamennyire pörög a gazdaság és nem kell az IMF-et várni mint a messiást.

Szúnyog 2014.12.17. 09:36:44

Tegnap a balos anarchisták és a zsidók egy kisebb része tüntetett. Ennyi. Lehet lapozni.

Surci11 2014.12.17. 09:37:50

@♔bаtyu♔:

Ne basszál már fel, meddig akartok még visszamutogatni Gyurcsányékra? Ez a mostani foshalmaz már egyedül Orsósék műve. Elkúró el lett hajtva a francba. Az van, hogy akárcsak GYurcsány, Orbán se mer kiadást csökkenteni, hanem a választási mateknak megfelelően tápolja az eltartottakat a termelőerők kárára. Nem tűnik fel, hogy arra kell a rengeteg adóemelés? Erre lopták el a manyupot is, erre mennek a különadók és az adóemelések. Nem tűnik fel hogy akárcsak Gyurcsány alatt, most is megy a megszorítás mindenkinek, csak az uralkodó osztályok maradnak ki a szórásból megint?

www.penzcentrum.hu/nyugdij/hivatalos_ennyivel_emelkednek_a_nyugdijak_jovore.1043031.html

Amúgy milyen vállalkozó vagy te, ha nem tűnik fel milyen elbaszott mértékben nőttek a termelőszféra terhei az elmúlt 4 évben? 8 év múlva még mindig Gyurcsány lesz a hibás? Nem, ez már Orbánék szemete.

És hogy lenne már több a pénz a gazdaságban, eddig is 52% felett volt a redib, meg ezután is. Tudod te miről beszélsz egyáltalán?

Muad\\\'Dib 2014.12.17. 09:38:36

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
Annak ellenére, hogy én is vastagon szoktam kritizálni az indexet, mert néha durván propaganda szagú, ez piszok nagy hazugság. Az index egész cikksorozatot szentelt a túlkapásoknak, sőt még könyvet is megjelentetett ezzel kapcsolatban...

Surci11 2014.12.17. 09:39:30

@♔bаtyu♔: Az IMF lenne pedig a messiás, rákényszerítené a lumpenkomcsi Orbán-bandát a kiadáscsökkentésre és a strukturális reformokra a folyamatos adóemelések és költségvetési lyukfoltozgatás helyett.

Surci11 2014.12.17. 09:44:50

@Szúnyog:

Mindenki balos anarchista és libsi aki nem szopja le bő nyállal az orbáni maffiózókat. És utálom a ballibeket mint a szart, de komolyan nem tűnik fel hogy mennyire tele van a töke mindenkinek Orsósékkal is? Nem fogják visszahozni a ballibet, de ennek ellenére a választók 75%-a nem rájuk szavazott, az ő hangjukat lehet most hallani az utcán.

Talán normálisan kellene kormányozni, nem ilyen netadókat, vasárnapi zárvatartásokat meg hasonló baromságokat bedobálni, akkor nem lennének tüntetések se.

Ill. ha rendesen csinálnák a dolgukat akkor lennének, a bakterok, BKV-sok, közmédiások, önkormányzati tintanyalók, nyuggerek meg lumpenek tüntetnének, mert ezeket kellene már végre kőkeményen megszorongatni, több ezer milliárdos elvonással, főleg a nyuggereket. Most is tüntetnek, így is elveszti a népszerűségét kormány, akkor meg már azokkal basszon ki akikkel ki kell, meg akik a valódi terhet jelentik az országnak és akikre a sokezermilliárd adósságot is elverték a manyuppal együtt, ne a dolgozó aktívakat és vállalkozásokat baszogassa a rohadék adóemeléseivel.

Szúnyog 2014.12.17. 09:48:25

@Surci11: hát öreg, ahol az árpádsávos zászló náci, Che Guevara meg OK, azok bizony ballibsik, anarchisták, ezekből is a legrohadtabb fajta. Lehet itt a szót fosni, de ezek nem fognak vezetéshez jutni.
Tüntetések mindenképpen lennének, az örök-szdsz sosem nyugszik, amikor sorsrontásunk lehetősége nincs a kezében.

Surci11 2014.12.17. 09:54:26

@Szúnyog:

Te figyi már öreg. A faszkalap Budaházy nem kellett a tömegnek. Érthető. A Csegevara is elég szomorú. És nem, a szadi meg a ballibek nem fognak jönni soha többé. De ha nincsenek ott a szadisok vagy a csegevarások, akkor már vállalható a tünti?

Szánalmas hogy folyamatosan úgy akarják a zsidesznyikek beállítani a dolgokat hogy akinek nem teccik a szemét Orsós-féle rablórencer, az már mind csak ballib szekértoló lehet. Ne legyél már teljesen hülye, 8.2 millió választókorú van az országban, ebből 2 milla szavazott Orbánra, másik 1 milla meg a ballibekre. Van 5 millió ember akinek egyik se kellett, a többség. Namost ebből leszűrni hogy ezek csakis ballibek meg szdszesek lehetnek, hát a korlátoltság magasiskolája. Ha azok lettek volna akkor a ballibre szavaztak volna a tavasszal.

Nem tűnik fel hogy itt kurvanagy társadalmi legitimációs válság van, a nép 2/3-ának nem kell a mostani elit egyik oldala sem?

♔bаtyu♔ 2014.12.17. 09:55:04

@Surci11: De ostoba vagy te b+. Ha egyszer Gyurcsányék költekezése miatt szívsz, mégis mit csinálsz b+?

Ha a nővéred felvesz a házadra egy kurvanagy hitelt, amit te fizetsz, te meddig mutogatsz vissza a nővéredre?

4 évig aztán azt mondod te vagy ennyire hülye, hogy még mindig a megemelt hitelt kell fizetned?

Azért b+, gondolkodj már el dolgokon. Nem mutogatnék vissza Gyurcsányra, ha most is IMF hitel, nulla GDP és magas CDS felár lenne mert azt mondanám, hogy 4 év alatt azért ezeket le kellett volna küzdeni.

De nem fogom Gyurcsány mocskát Orbánékra fogni, ez gondolom nem kérdés számodra, akkor sem, ha te ennyire ostoba vagy, hogy azt gondolod, 4 év alatt egy kormánynak vissza kell fizetnie egy IMF hitelt, el kell érnie legalább 3%-os GDP növekményt, csökkentenie kell az államadóságot 30%-al, mind e mellett a rezsi se emelkedjen a 4 év alatt.

Te Gyurcsányéktól vajon ezt miért nem vártad el? Pedig ha csak a felét teljesíti, ma ő a miniszterelnök.

♔bаtyu♔ 2014.12.17. 09:58:22

@Surci11: Ne legyen már ekkora arcod b+. Nehogy már te akard megmondani ideológiailag mi a jó. Itt orbánozol b+ és még ahhoz is hülye vagy hogy felfogd, problémáidat nem az SZDSZ vagy Budaházi okozza, hanem alapvetően a te ostoba döntéseid, amelyet ezek legfeljebb kihasználnak.

Kapcsolj el b+ az RTL-ről, olvass többet és kezdj el gondolkodni.

csababácsi 2014.12.17. 09:58:46

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Látod, csak kevés a pénz az egészségügyre, mert te még szabadon járhatsz elmebetegként.

♔bаtyu♔ 2014.12.17. 09:59:30

@hidroponi: Oktatom ezt a nagyarcú identitáshiányos hülyegyereket, de szerintem falrahányt borsó:)))

csababácsi 2014.12.17. 09:59:42

@♔bаtyu♔: Ja igen , az echo, meg a hírtv a tuti.

hidroponi 2014.12.17. 10:00:34

@♔bаtyu♔: te fasz!az imf-tol felvett kolcson fele ott pihent az MNB.ben mint devizatartalek amig az alcsuti suttyo el nem baszta a MOL-ra az egeszet! nehogy ezt is gyurcsanyek nyakaba vardd, te idiota!

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2014.12.17. 10:00:50

@Surci11: Nem értek egyet Orbánék sok döntésével, de pont a tegnap megjelentek miatt nem vagyok hajlandó efféle tüntetéseken részt venni.
Az IMF-el kapcsolatos gondolatoddal nem értek egyet. Ők - igyekszem finoman fogalmazni - nem szeretetszolgálat, őket nem a jószándék vezeti. Lásd jelenlegi Ukrajna, vagy például Románia, ahol az IMF hatására volt tervbe véve a mentőszolgálat privatizálása.

♔bаtyu♔ 2014.12.17. 10:01:28

@csababácsi: Te hol hallottál itt HírTV-t?

Vagy csak a belső hangok?

♔bаtyu♔ 2014.12.17. 10:02:54

@hidroponi: Fasz az te vagy, mert nézd meg az IMF hitel méretét. Dicsérd meg Bajnaiékat hogy csak a felét lopták el.

Az egészet te fizetted ki te ostoba.

♔bаtyu♔ 2014.12.17. 10:06:45

@raz sierpem raz mlotem czerwona holote: Ezeknek a ballibsiknek úgy tálalták Gyurcsányék az IMF hitelt, hogy mi annyira jó srácok vagyunk, hogy olcsón kapjuk a hitelt.

Ezek az ortobák persze el is hitték és nem is értik miért buktak 2010-ben akkorát, hogy ma sem tudnak talpra állni. Nem fogják fel, hogy az IMF hitel egy folyamat része, amelynek vége az, hogy emberik a kukába kerülnek.

Persze most már felejtenének, mondanák, hogy az a gőzölgő kupac, az már Orbánéké.

Surci11 2014.12.17. 10:10:16

@♔bаtyu♔:

Menjél már a szar propagandaszövegeddel idióta. Kit érdekel Gyurcsány, védtem én egy szóval is? Egy faszkalap volt aki eladósította az országot, jó hogy elváltották. Orsós micsinál? Ugyanezt. Nő az államadósság a behúzott manyup ellenére, meg folyik tovább az adóemelésekből és hitelből történő osztogatás. Ennyi. Ugyanaz amit elkúró csinált, nagy teljesítmény.

Olvasgasd a költségvetési törvényt, abban minden szépen le van írva. Hasonlítsd össze egy random gyurcsányi év költségvetési szerkezetét egy random orbáni évvel. Megmondjam milyen különbségeket fogsz találni? SEMMILYET. 52% feletti redisztribúció, éves szintű adóemelések, különadók, meg hitelfelvétel (Orsósnál manyup-lopás, nem kifelé adósodott el hanem a jövő generáció megtakarításait húzta be) - ezzel szemben meg ott van a folyamatosan növekvő nyugdíj-és szociális kiadási oldal. Ennyi. UGYANAZ A KETTŐ.

Én meg nem nézek RTL-t, és a problémáimat elsősorban az okozza hogy a mindnekori kormány képtelen rendes gazdaságpolitikát vinni, olyat ami végre elérhetővé tenné a nyugati életszínvonalhoz való felzárkózást, azaz minimum 5%-os növekedést évente. Mutogathatsz itt akire akarsz, kurvára nem érdekel, mert az eredmény a lényeg, az meg egy nagy büdös lófasz. Az ilyenek szemét lehet kiszúrni az idióta agitproppal, mint te. 8 év múlva is Gyurcsány lesz a hibás baszki?

Trompf · http://trompf.blog.hu 2014.12.17. 10:16:20

@Surci11:
Nem összevethető az MSZP és Fidesz.

Az MSZP-től nem volt rosszabb kormány az egész EU-ban.
Akár az eladósodést, infláció növekményt, munkanélküliek számának alakulását, GDP arányos növekedést, export, import arányt, ... nézzük.

A Fidesz ezen mutatókban is simán ott van az EU középmezőnyébe.

A helyzet az gazdaságilag az MSZP a legszarabb, demokrácia deficit, fékek ellensúlyok lebontásának tekintetében pedig a Fidesz.

nnnnnnnn 2014.12.17. 10:28:19

az poszt első mondata mosolyt csalt az arcomra. mindig örömmel tölt el, ha egy ballibsi dühöng vagy rosszul esik neki valami.

nnnnnnnn 2014.12.17. 10:30:50

"El fogunk titeket is söpörni előbb vagy utóbb, és az úgynevezett rendszerváltás által megszületett politikai maffiasöpredék a történelem szemétdombjára fog kerülni (rájuk nézve jobb esetben) kormányostul, ellenzékestül."

el is pityeredtem mennyire elkeseredett a blogger. remélem tisztában van azzal, hogy 2018-ban vagy marad a fidesz, vagy a jobbikkal együtt erős jobboldali többséggel fognak kormányozni, vagy legrosszabb esetben jobbik kormány lesz :)

Surci11 2014.12.17. 10:34:46

@Trompf: Dehogynem lehet összevetni a kettőt. A gazdasági mutatókban ugyanolyan förtelmesen szerepel mindkét bagázs. Az hogy Orbiék jobban tudnak trükközni a számokkal nem jelent semmit. Nem miattuk javult a külkermérleg (nem a termelés és az exprt futott fel hanem a fogyasztás és a beruházások estek vissza), a munkanélküliség is csak statisztikailag javult (eleve szerepel benne mindenki akinek bejelentett munkája van külföldön!!! a közmunkások akik ettől ugyanúgy kivesznek, és nem befizenek a költségvetésbe, akinek egy hónapban 1 óra hivatalosan bejelentett munkaórája volt az már foglalkozatottnak minősül 2011-től meg hasonlók). az államadósságot meg úgy csökkentik, hogy közben nő. Batyukám, hogy lehet hogy ki lett fizetve az IMF hitel, meg el lett lopva elvileg erre a manyup is, erre nőtt az adósságállomány, he?

Az inflát egyedül a rezsicsöki fogja vissza, eleve agyrém egy 80%-ban energiaimportot igénylő országban, a különbözetet a piacnak a költségvetésből kell megfizetni, meg a szolgáltatókat is onnan kell kompenzálni, hogy ne dőljenek be:

mno.hu/gazdasag_archiv/kompenzacio-a-rezsicsokkentes-miatt-1184854

A növekedést meg kizárólag az EU-s pénzből nyomott, eleve fideszes érdekköröknek leosztott EU-s infrastrukturális beruházások tekerik + a négyévente szokásos választási kiköltekezés, egyébként meg áll az egész ország, mindenki a kibekkelésre játszik. Dehát mi a fenéből lenne növekedés, a kormány ad-hoc adóintézkedései és lenyúlásai (manyup, trafik, játékgép, különadók) miatt a padlón, az ország a hatalmas elvonási szint miatt versenyképtelenek vagyunk. Csak a reálszféra nyúzása megy, mint a hősi gyurcsányi időkben, nehogy a nyuggerekhez meg a többi eltartotthoz hozzá kelljen nyúlni. Kiadáscsökkentés kellene hatalmas adó-és járulékcsökkentésekke, többezermilliárdos megszorítások a KIADÁSI oldalon, nem különadó, adóemelés, faszomadó.

A demokratikus része nem nagyon érdekel, az nem érték, a gazdasági növekedés lenne az érték, az meg egy nagy nulla.

wolves84lb 2014.12.17. 10:42:32

@♔bаtyu♔: vállalkozó, vagyis trafikos?

wolves84lb 2014.12.17. 10:43:42

@♔bаtyu♔:
"Én is szívesen vettem volna, ha a sörösdöboz dobálókat a rendőrök kicsit megdolgozzák."

Ja, le is lőhették volna őket...téged meg lenyelhetett volna anyád.

wolves84lb 2014.12.17. 10:44:45

@Szúnyog: speciel sem anarchista, sem zsidó nem vagyok. Egyéb baromság tőled, fideszbuzi véglény?

wolves84lb 2014.12.17. 10:48:59

@♔bаtyu♔:
"Ne legyen már ekkora arcod b+. Nehogy már te akard megmondani ideológiailag mi a jó."

Ellenben neked lehet, ugye? És majd te jól megmondod a frankót, fideszcsicska? Ugye?

Hát BMAJBKA.

nnnnnnnn 2014.12.17. 10:57:51

@wolves84lb: sajnos azt tapasztalom lépten nyomon, hogy minden ballib ilyen alulkultúrált mint te is mutatod ékes példáddal. káromkodás, anyázás használata nélkül már nem is tudtok megnyilvánulni. ez elég szomorú.

shwarcz bácsi 2014.12.17. 10:58:00

@♔bаtyu♔: Kár, hogy azt elfelejtjük, hogy annak idején az orbáni csapatot soros gyuri bá tanítatta ki .. plusz ha hozzáveszem azt, hogy a fidesz 10 évig volt a liberális internacionálé tagja, és akkor meg sem említem a soraikban bujkáló volt komcsikat, ügynököket, besúgókat akik ma keresztény demokrata polgári hazafiak lettek.
a kommunista kutyából nem lesz demokratikus szalonna, hiába hirdetik magukról. és tegnap sem a liberális csürhe ájvékolt és tüntetett, hanem azok akiknek qrvára elegük van a fidesz vezette lenyúlásokból.

nnnnnnnn 2014.12.17. 11:13:02

@shwarcz bácsi: "és tegnap sem a liberális csürhe ájvékolt és tüntetett, hanem azok akiknek qrvára elegük van a fidesz vezette lenyúlásokból."

ez sajnos nem igaz. libsi csürhe volt. vagy ha csak ennek a 2ezer embernek van elege a fideszből, akkor igazán nincs ok az aggodalomra.

Void Bunkoid 2014.12.17. 11:23:00

@Surci11: "8 év múlva is Gyurcsány lesz a hibás baszki?"

Természetesen.

Ahol "Szabadság tér '89" néven műsort futtat a közmédia, amiben még mindig annak a dicsfényében fürdenek, hogy huszonöt évvel ezelőtt milyen jól elzavarták a büdös kommunistákat és máig erre büszkülnek (természetesen két államosítás és tendernélküli egyoldalú szerződésaláírás között), ott kérem még száz év múlva is Gyurcsány lesz a főgonosz.

sanyix 2014.12.17. 12:28:59

@$$$=$$$: "agy ha csak ennek a 2ezer embernek van elege a fideszből, akkor igazán nincs ok az aggodalomra."

Akkor van ok igazán aggodalomra, mert ez azt jelenti a hogy az ország reménytelen ebben a reménytelen kudarcokkal teli helyzetben marad, amíg az utolsó le nem kapcsolja a villanyt...

István Eper 2014.12.17. 13:13:09

Ember, ne hagyd hogy a fejedre szarjanak, van neked szád is !

lófüle elemér 2014.12.17. 13:39:35

@♔bаtyu♔:

A fideszes fizetett provokátor mióta vállalkozási forma, seggfejke?

lófüle elemér 2014.12.17. 13:41:26

@Surci11:

Seggarcú barom, ha nem érted a szavakat, mit ugatsz? Szocialistákat írtam, a stafétát 2 egész valamennyi ezer milliárddal adták át Antall rablóbandájának.
Ha hülye vagy, miért hírdeted?

jolaca 2014.12.17. 14:25:10

@♔bаtyu♔:
Kedves pénzügyi szakember felebarátom! Te annyira tisztán olvasod a különféle hitelek jellemzőit, hogy megkérdezlek: a (nem magyar) közfelfogásban a létező legelőnyösebbnek elismert IMF hitelhez képest hogyan minősítenéd a putyini pénz kilátásait? Érteném kilátások alatt mind a szerződés megbízhatóságát (lásd Déli Áramlat; jól emlékszem, hogy illib istened is kissé megnyúlt arccal, sajtóból értesült barátja hátraarcáról), mind kamatkilátásait (gondolva az orosz jegybank piciny kamatemelésére)? Jó, tudom, Putyin olyan, hogy egy igaz barátért mélyen veszteséges üzletet sem mondana fel - főleg most, hogy gránitszilárd gazdasági mutatói megengedik.
Vagy gyermeki lelked nem hajlik az olyatén gaz koholmányok végiggondolására, mint az orbáni szuverenitás-felfogás kritikája, miszerint talán nem is a Világalap kamatlába, inkább figyelő szeme zavarta? Hogy az amerikai, több országra tervezett korrupcióellenes fellépést Mo.-ellenesnek, magyarság-ellenesnek parafrazálta? Nem tűnik fel Neked, hogy ezzel egybemossa országát, népét a korrupcióval? Csak, mert így jól cseng? - elfelejtve, hogy ezt nem a saját "Batyui" előtt hangoztatja, hanem a - meggyőződésem! - saját vérmagyarjainál sokkal szélesebb látókörű, értelmesebben és önállóbban gondolkozó szomszédok előtt?
Kedves Batyu, Te írástudónak tűnsz. De minek?...

Pop40 2014.12.17. 14:42:51

@♔bаtyu♔: téged meg a fajtádat kéne megdolgozni, te hazaáruló, hülye fasz.

úgy, hogy utána már ne is legyen gond veletek.

campobaszo 2014.12.17. 15:14:20

@lófüle elemér: Arra vállalkozik,hogy minél több helyen hazudjon minél nagyobbat.Nem teljesít rosszul.

jürgen baromartz 2014.12.17. 17:03:52

a manyup vagyon szó nélküli lenyúlása, a tisztességesnek messze nem nevezhető trafikosítás, az oktatás még mélyebb szinte züllesztése és az egészségügy helyett a stadionokba borított milliárdok együtt nekem elég ahhoz, hogy rühelljem ezt a csürhét, pedig amit felsoroltam, az csak a jéghegy csúcsa. a navos bűnözők bújtatása, a választók cinikus pofánröhögése, a takony árpádok, a "kiosztunk egy-két kokit"-féle arcpiritó, bicskanyitogató mucsai stílus pedig egyszerűen hányingert keltő.

2010-ben azt hittem, gyurcsány és a ballib söpredék után nem süllyedhet mélyebbre a magyar politikai elit. orbánék viszont megcsinálták, sőt túl is teljesítették a lehetetlent. és hogy jó páran még tapsoltok is mellé, hogy milyen ügyes, nagyszerű kormányunk van, csak mert nem gyurcsány, ahhoz meg nemigen lehet mit hozzáfűzni - kiábrándító ennyi balfasszal egy országban élni, ennyi.

Surci11 2014.12.17. 18:20:23

@lófüle elemér: Figyi lófasz, azt ugye tudod hogy az államadósság mértékét GDP-arányosan mérik? Lehet hogy ezer milliárd volt akkor, de a GDP is tizedakkora volt, meg a bérek is te szerencsétlen hülye. És Antallnak nem a szocialisták adták át a stafétát hanem a kommunisták, te nagyon hülye seggarcú komcsi barom.

otapi 2014.12.17. 19:22:09

@Balt: Nem írtam hogy nem az. Viszont nem vandalizmus.

otapi 2014.12.17. 19:27:58

@Surci11: "Azt megértem amikor valaki a Jobbikot az idióta programja meg az EU-ellenes vagy zsidóösszeesküvős agyrémei miatt támadja, de az "ideológiai alapjai" miatt? LOL nevetséges. "
Az a nevetséges, hogy nem tudod az ideológia kifejezés jelentését, pedig két kattintás és itt van: hu.wikipedia.org/wiki/Ideol%C3%B3gia

Amiket felsoroltál az mind az ideológiai alapjaikból jönnek (no meg az orosz titkosszolgálati behatás is érdekes szál náluk). Vannak érdemei amúgy a Jobbiknak (pl. néhány súlyos problémáról csak ők beszélnek világosan), de a mérleg inkább a másik oldalra dől náluk a többi hülyeségeik miatt.
süti beállítások módosítása