Dióhéjban

Jelen fotelforradalmár 20-as éveit tapossa, Budapesten él, baloldali, patrióta, és a töke tele van a jelenlegi mainstream politikai garnitúrával.

Kontakt

Kérdés, óhaj, sóhaj:

fotelforradalom@gmail.com

Lájkolda

Friss topikok

  • Kovacs Nocraft Jozsefne: @Viktor Mutyin: "Ostoba bolsevik ribanc. ... Ilyen buta fideszes ringyót még nem láttam eddig. M... (2015.02.18. 00:19) Így csinál Vologya hülyét belőlünk
  • otapi: @Surci11: "Azt megértem amikor valaki a Jobbikot az idióta programja meg az EU-ellenes vagy zsidóö... (2014.12.17. 19:27) Elég volt
  • eszim: @'it's cool to know nothing': -látom, te sem látsz a fidesz f*sznál tovább, de azt jól megideologo... (2014.11.08. 06:23) Bűnözőknek adózunk?
  • annamanna: @bölcsbagoly: Nézd, szerintem az internetadóval a kormány mesterségesen gerjeszti a hisztériát. Go... (2014.10.30. 19:45) Bűnözőknek nem adózunk! De akkor kinek?
  • Árpád Tóth: Amikor 1990-ben láttam a TV-ben Antall Józsefet, mint a Szovjet uralom utáni első szabadon választ... (2014.08.02. 08:00) Népesedési kényszer

Címkék

1956 (1) 2006 (1) 4K! (15) 8-1 (1) adócsalás (3) áfacsalás (2) alaptörvény (1) alkotmány (1) Ángyán József (3) árokásás (3) atomenergia (2) Audi (1) Baja (2) Bajnai Gordon (7) Bede Márton (1) bizonytalanok (1) bolondország (1) civilek (1) csalás (1) demagógia (1) demokrácia (9) DK (9) Edward Snowden (1) Együtt-PM (7) együttműködés (5) Együtt 2014 (6) elég volt (1) ellenzék (8) emlékmű (1) energiapolitika (1) fail (1) fidesz (1) Fidesz (21) foci (1) (1) futball (1) gyerek (1) gyerekvállalás (1) Gyurcsány (1) Gyurcsány Ferenc (4) HaHa (1) hazaárulás (1) hóhelyzet (1) Horváth András (2) internetadó (1) iskolarendszer (1) jelöltállítás (1) Jobb (1) Jobbik (8) Kálmán Olga (1) kampány (4) kampánycsend (1) Kerényi Imre (1) Kijev (1) kisgazdák (1) kis pártok (1) Kósa Lajos (1) közvélemény-kutatás (1) Lázár János (3) leépítés (1) legalizáció (1) Liberálisok (1) LMP (14) magyarugarizmus (1) Magyar Krónika (1) Magyar Telekom (1) március 15. (1) marihuána (1) Mesterházy Attila (3) Milla (1) MSZP (15) munka (1) nagyhatalmak (1) NAV (3) Németország (1) nemzet (2) Nemzeti Dohánybolt (1) nyugdíj (1) október 23. (2) oligarchák (1) Orbán Vikor (1) Orbán Viktor (1) Origo (2) Ororszország (1) Oroszország (1) Összefogás (1) összefogás (2) Paks (1) Párbeszéd Magyarországért (3) pártok (1) Pető Intézet (1) Pintér Sándor (1) pluralizmus (2) politika (5) program (1) Putyin (1) részvételi demokrácia (1) rezsicsökkentés (2) S. Ábel (1) Sáling Gergő (1) Scheiring Gábor (1) Schiffer András (2) stadion (1) szavazóutaztatás (1) szégyen (2) SZJA (1) szurkolók (1) társadalom (2) trafik (1) Trianon (1) újév (1) Új Pólus (1) Ukrajna (1) USA (1) vadászat (1) választás (3) választási program (1) választások (12) választás 2014 (4) Vida Ildikó (1) Vlagyimir Putyin (1) Y-generáció (1) Y generáció (1) Címkefelhő

Megválaszolatlan kérdések Lázár-ügyben

2014.06.04. 08:09 Kürtösch

Az, ami az Origo háza táján történik, több mint felháborító, ez vitán felül áll. Nagyon sok újat ezért nem is lehet a dologhoz hozzátenni (megteszik helyettem mások, én pedig csak egyetérteni tudok a legtöbb véleménnyel), viszont ami miatt az egész kirúgósdi kialakult már megér egy-két plusz gondolatot.

Az elmúlt hetek eseménye volt, hogy az Origo pert nyert a Miniszterelnökség ellen, mivel Orbán Viktor jobb keze (a mi Jánosunk) utazgatott a nagyvilágban másodmagával, hét nap alatt kétmillió forintot elköltve. Az adófizetők pénzéből. Normális esetben ugye erről tételesen el kéne tudnia számolni bárkinek, hiszen az állam pénzét költi, de hát nem azokat a normális időket éljük most Magyarországon. Így az Origo perre ment, és nyert.

Mi volt erre Lázár reakciója? Kiadott egy rettenetesen sértett hangú közleményt (megjegyezném, le se szarná senki az utazási szokásait, ha nem az én adómból csinálná), amiben nagy duzzogva kijelenti, hogy akkor befizeti azt a szaros kétmilliót (nem is tudom, hány lélegeztetőgép jön ki ennyiből?), és akkor pont kerül az ügy végére.

Álljunk meg itt egy pillanatra! Mi az, hogy akkor befizeti a pénzt az államkasszába? Jánosom, ha bolti lopáson kapnak, attól még, hogy utólag kifizeted a lopott csoki árát, még a lopást elkövetted! Miféle jogászkodás az, hogy akkor ebben az esetben nem történt semmi, nincs itt semmi látnivaló? Azt nem tudom, hogy jogilag hogyan áll meg ez a dolog, de az biztos, hogy erkölcsileg sehogy.

A másik komolyan elgondolkodtató dolog, hogy egy látszólag piti ügyből mekkora vihar lett. Miért is? Kétmillió forint a többi stiklihez képest tényleg nem sok pénz. Mi lehet az az ok, ami miatt Lázár (vélhetően személyes sértettségből) odáig elmegy, hogy eléri egy német multinál (közvetve vagy közvetlen, oly mindegy), hogy rúgják ki a neki nem tetsző főszerkesztőt? (Feltételezve, hogy a sajtóértesülések igazak, én meg hajlandó vagyok hinni nekik.)

Remélem most már valaki tényleg vérszemet kap, és kideríti, hogy Lázár kivel és miért utazgatott el kétmilliót az adófizetők pénzéből. Mert annak oka kell hogy legyen, hogy ennyire nem akarja, hogy kiderüljön az igazság. Annál is inkább, mert ez a talpig tisztességes, becsületes ember a miniszterelnöki székre pályázik.

A bejegyzés trackback címe:

https://fotelforradalom.blog.hu/api/trackback/id/tr846266797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.06.04. 09:46:46

Milyen lopást követett el Lázár? Semmilyet. Innentől az egész cikk abszurd.

Pan Modry 2014.06.04. 09:48:15

lehet hogy kisfiukat dugott, bar az ilyet a nemzeti keresztenyek jol toleraljak, nekik csak azokkal a homoszexualisokkal van bajuk ahol az aktus kozos megegyezessel tortenik

2014.06.04. 09:49:01

Furcsa dolog ez, de a kétmillión jobban felháborodik az átlagember, mint mondjuk az 50 milliárdon. Sokkal közelebb van a látóhatárunkhoz. Mindenesetre az, ahogy odavetette a kétmilliót szerintem még rosszabb lett: kb. olyan mintha azt mondaná: rongyos két milla, nézzétek, így mulat egy magyar úr!

Pan Modry 2014.06.04. 09:49:38

@maxval a gondolkodó birca:

jogosulatlanul hasznalt fel kozpenzt, raadasul nem hozta nyilvanossagra a szamlat a koznek, pedig a koz penzebol dajdajozott valahol...

Pan Modry 2014.06.04. 09:50:23

@nemorino:
a lopason haborodik fel a normalis ember, illetve azon hogy egyesek a kozpenzt sajatjukkent kezelik

nu pagagyí 2014.06.04. 10:01:25

@maxval a gondolkodó birca: Zuschlag is visszafizette, amit jogtalanul használt fel, aztán mi lett belőle. Lázárt is börtönbe! Szériában bukott már le a közpénzek és közvagyon korrupt kezeléséért, elég ha a trafikmutyira gondolunk, de a banner-ügy sem volt kutya, ennek ellenére még több közpénzt bíznak rá, hadd lopja el azt is.

nu pagagyí 2014.06.04. 10:04:41

@maxval a gondolkodó birca: Aki titokban és indokolatlanul dézsmálja a közpénzeket saját boldogítására azt bátran nevezhetjük tolvajnak.

Pan Modry 2014.06.04. 10:07:57

@maxval a gondolkodó birca:

nem szamit, ha nem lenne vaj a fule mogott nyilvanossagra hozna a szamlakat...
...az ilyen embereket mint lazar szejjel kell szedni, ha ot nem zavarja, akkor azt kell elerni hogy a csaladja akik talan neha nezik a netet, szegyeljek magukat hogy ilyen rokonuk van... Az ilyen Lazar feleknel azt kell elerni hogy a csaladjaiknak szegyenerzetuk legyen miatttuk!

..valahogy nekem sohasincs problemam azzal hogyha leadom a ceges hotelszamlaimat stb... akkor masok is lassak

Szevasztok 2014.06.04. 10:08:48

@maxval a gondolkodó birca: "S ez lopás lenne szerinted?"

Megpróbálta, de lebukott.

Szóval az.
(Bár a btk-ban biztos másként van nevesítve, de köznapi értelemben nyugodtan használhatjuk a "lopás" szót)

kovacs.lehel 2014.06.04. 10:09:34

@maxval a gondolkodó birca: Ha végül a saját zsebéből fizette ki (utólag), akkor mégiscsak magáncélú volt az út? Akkor meg először miért számoltatta el a számláit a költségvetéssel? Büdös ez az egész.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.06.04. 10:10:51

@nu pagagyí:

Minden ügy egyedi.

Alapból tévedés korrigálása is lehet egy ügy. S ugyanaz lehet sikkasztás is akár. (Lopás nemigen lehet.)

Pan Modry 2014.06.04. 10:10:57

@maxval a gondolkodó birca:

ha nem lenne az, miert ne lehetne nyilvanossagra hozni?

Ha minden rendben lenne a szamlakkal mi motivalna lazart hogy a sajat penzebol fizesse ki?

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.06.04. 10:13:05

@Szevasztok:

Nem a köznapi szóhasználat számít. A köznapi szóhasználatban gyilkos aki elgázol valakit.

Pan Modry 2014.06.04. 10:14:02

@maxval a gondolkodó birca:
hozza nyilvanoosagra a dolgokat! Amig nem teszi addig az az allaspont hogy nem volt igy!

A municher Re-nel ceges penzbol kurvaztak, miutan kiderult nem lehetett azzal elintezni hogy majd utolag befizetik, kibasztak mindenkit a vegtol aki simlis volt ebben!

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.06.04. 10:14:22

@Kürtös: @Pan Modry:

Nem tudom. Lehet, hogy tévedett és most önkorrekciót csinált. Mindenesetre ez semmiképpen nem lopás és nem ugyanaz mint amikor a bolti tolvaj utólag fizet.

halaloszto 2014.06.04. 10:15:22

Sot, ha kifizeted a boltban a csokit, azzal elismered hogy loptad.

Vajk

Pan Modry 2014.06.04. 10:17:14

@maxval a gondolkodó birca:

A Municher Re-nel amikor utolag akartak korrigalni kibasztak oket!

alprazolam 2014.06.04. 10:22:21

ugyanazt csinálják, mint a tanítóik, csak nagyobb a nyilvánosság.

Borenbukk 2014.06.04. 10:23:01

@maxval a gondolkodó birca: Hogyan tevedett? Veletlenul kifizettette az allammal a kirandulast az asszonnyal, vagy mi a franc? Szorakozott ember.
1. A birosag szerint meg kell mondania, mire hasznalt kozpenzt.
2. Ha a dolog amugy rendben van, akkor miert fizetne vissza a penzt, ahelyett hogy megmondana, mit csinalt arrafele?
3. Ha nincs rendben, az osszeg visszafizetese keveset valtoztat az ugyon, meg azon is, hogy ezt a koznyelv bizony lopasnak hivja.

szmoker (Homo Trollicus) 2014.06.04. 10:25:07

Elbaszott egy világ, ahol ilyen Lézer Dzsoni féle söpredék eléri egy német multinál, hogy cseréljenek főszerkesztőt egy netes újságban.

Normálisabb helyeken a Lézer Dzsonik megmaradnak a gazdájuk fegyverhordozójának, esetleg cipőtisztító fuónak. De itt nem, itt pozíciót és hatalmat kapnak.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.06.04. 10:25:55

@Borenbukk:

Nincs bírósági ügy eleve.

Nem ismerem az eset körülményeit, de ez a cikk súlyosan demagóg, mikor bolti lopásról értekezik.

kovacs.lehel 2014.06.04. 10:26:11

@maxval a gondolkodó birca: mi az, hogy utólag korrigálni? Véletlenül beadott egy kétmillás számlát? Biztos ezért kellett az Origónak pereskednie, mert jóhiszemű tévedés volt.
De még ha így is lenne, miért nem mondja azt Lázár, bocsi gyerekek, tévedtem, személyes utazás volt, természetesen bepengetem. De nem, ő közleményben személyeskedik, majd véletlen kirúgatódik az érintett lap főszerkesztője. De ha neked így jobb, légy nyugodtan naív.

SemBoga 2014.06.04. 10:28:52

@maxval a gondolkodó birca: valóban, erre a hűtlen kezelés és a sikkasztás jobb szó lenne - de a köznyelv ezeket is lopásnak nevezi

kovacs.lehel 2014.06.04. 10:29:24

@maxval a gondolkodó birca: A bolti lopás egy párhuzam. Az, hogy utólag odadobja a pénzt, még nem mentesít, viselni kell a következményeket. Lopásnál az eljárást, jelen esetben meg megmagyarázni tisztán, hogy mi volt, hazudozás meg ködösítés nélkül. Sajnálom, ha nem jött át a poszt üzenete.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.06.04. 10:29:55

@Kürtös:

Egy példa.

Elmész céges kiküldöttnek valahová. Használod a cég pénzét evésre, ivásra, szállásra, utazásra. Jóhiszeműen, mert azt hiszed erre jogod van. Utólag kiderül, az evést és ivást neked kellett volna fizetned, saját zsebből. Ekkor visszafizeted az erre költött összeget.

Ez bolti lopás lenne szintén?

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.06.04. 10:31:19

@Kürtös:

Tévedsz.

A bolti lopás egy megtörtént, befejezett esemény. Nincs mód visszacsinálni, hiszen jóhiszeműen nem gondolhattad, hogy a bolti termékek ingyen vannak és szabadon elviheted őket.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.06.04. 10:32:46

@SemBoga:

Tedd hozzá, mind a kettőt vissza lehet csinálni, ha időben reagálsz.

Megtudod, hogy a pénzt nem költhetted arra, amire költötted, visszafizeted, s nincs sikkasztás.

kovacs.lehel 2014.06.04. 10:35:13

@maxval a gondolkodó birca:

Már bocs, de totál félrevezető a gondolatmeneted.

Egyrészt, itt nem részleges visszatérítésről van szó, hanem a hotelszámláról úgy mindenestül. Vagy közfeladatot látott el, és azért utazott, vagy magáncélú volt az út, ez esetben meg nem. Előbbi esetben jogos a visszatérítés, utóbbiban nem. Az, hogy utólag saját zsebből fizette ki, mert kiderült, és nem ad rá magyarázatot büdössé teszi a helyzetet.

Másrészt, ahogy egy bolti lopás is megtörtént, itt az utazás történt meg. Mindkettőért alapesetben az embernek egy bizonyos összeget kell lepengetnie. Ha nem teszi, az visszás. A párhuzam ezért megáll.

De amúgy is basszus, Lázár viselkedése, a cinikus vagdalkozása stb. arra enged következtetni, hogy itt egy jóhiszemű hiba történt? Komolyan?

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.06.04. 10:36:57

@Kürtös:

Én nem tudom Lázár bűnös-e, de a cikked mindenképpen csúsztatás.

kovacs.lehel 2014.06.04. 10:38:13

@maxval a gondolkodó birca:

A cikkem nem állít semmit, kérdést tesz fel és párhuzamot von. De látom nem akarod megérteni.

handax 2014.06.04. 10:38:41

@maxval a gondolkodó birca:
A közpénzlopás egy megtörtént, befejezett esemény. Nincs mód visszacsinálni, hiszen jóhiszeműen nem gondolhattad, hogy a luxushotelek ingyen járnak és szabadon használhatod őket.

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2014.06.04. 10:38:50

@maxval a gondolkodó birca: "Nem tudom. Lehet, hogy tévedett és most önkorrekciót csinált."

mindig is mondom hogy az a legrosszabb ha a hulyek okoskodnak!!!

tessek a pelda...

odamegyek a tecsko onkiszolgalo penztarjahoz, a libamajjal es veletlenul paradicsomot utok be
utana meg az tortenik mint a kis lézerjanikánál...

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.06.04. 10:40:46

@handax:

Hol a lopás? Gondolom van egy kártyája, mellyel fizetett. Ennyi az egész. Majd rájött, erre a célra nem használhatta volna fel a kártyát. Ez nem egy befejezett bűncselekmény.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.06.04. 10:41:21

@Kürtös:

Éppen arra igyekeztem utalni: a párhuzam rossz.

handax 2014.06.04. 10:42:03

@maxval a gondolkodó birca:
Lázár bűnös. Ha nem így lenne, nem próbálná az "utólag kifizetem basszátok meg" mentalitását előhozni mikor már bukó az ügy számára, hanem elszámolt volna mindennel időben, ahogy kultúrembernek illik.

Nem azért fizeti ki, mert utólag megbánta tettét, hanem azért, hogy már ne turkáljanak az ügy körül.

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2014.06.04. 10:42:06

nem mellesleg lézerjaninak van multja, egy zsigamarcellnel el kell magyarazni hogy miert is igazi takonypoc a gyermek, mig janikanal nem...
valamit tudhat ha drsmittpalikaval van egy sulycsoportban, erinthetetlenseg szempontjabol!

amugy meg lezerjani jobb lenne ha a sajat portajan tenne rendet mert a Tolvajkergetokre itt pöstön van szukseg lezerjanikara meg nem...

Gekko 2014.06.04. 10:42:20

@maxval a gondolkodó birca: Igazad van. Hűtlen kezelés per definit, és nem lopás. A lényeg ugyan az, elveszel valamit, ami nem jár és nem a tied. Ez esetben olyan pénzt, ami az államé, és nem a tisztségviselőé.
Furcsa dolog ez a kognitív disszonancia. Mikor a komcsik voltak hatalmon, akkor is kinyílt a bicska a zsebemben, mikor láttam a rongyrázást, állami pénzen. De a tömeg akkor is csak azt mondta, hogy hát megérdemli.
Plasztikusan egy nagyon pragmatikus politikus, nevezetesen Milos, volt rudniki vajda fogalmazta meg e jelenséget: "A nép olyan, mint egy töketlen kutya".

kovacs.lehel 2014.06.04. 10:42:21

@maxval a gondolkodó birca:

A párhuzam erős, de szerintem megáll. Meg ahogy nézem a nagy többségnél is. Sajnálom.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.06.04. 10:42:56

@Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe:

S ha ezt tetted, letartóztatnak? Nem, hanem a pénztáros szól, hogy javítsd ki félrenyomott kódot. Velem ez megesett többször, néha a saját káromra, néha a bolt kárára.

kovacs.lehel 2014.06.04. 10:43:54

@maxval a gondolkodó birca:

Zsinórban háromszor, három ugyanolyan útnál ugyanazt a hibát, két évre visszamenőleg? Na ne.

alprazolam 2014.06.04. 10:44:03

sajna max, ez nem a te napod. értem én, hogy az egyenlő esély elvét vallod, meg hogy auditure et altera pars, de az itt nem műkszik.
egy demokratikus diktatúrában nincsenek egyenlő esélyek. vagy itt vagy, vagy ott.

handax 2014.06.04. 10:46:02

@maxval a gondolkodó birca:

ez már cigánymentalitás a részedről, pont ők gondolkoznak úgy, hogy használhatják a fehér ember javait, ha ő épp nem használja azokat... És ha nem veszed észre, nem is adják vissza.

Lázár se fizetné ki, ha nem vették volna mások észre. Azaz a lopás megtörtént, most a kármentés megy.

tobeor 2014.06.04. 10:47:45

A lopás megtörtént, ez tény. Maga Lázár ismerte be hogy lopott, azzal hogy visszafizette a pénzt.
Ha a legkisebb jogalapja lett volna ahhoz a pénzhez, akkor nem fizeti vissza. Majd pont Lázár fizet ki két milliót, ha megtarthatná, hahahaha.

És milyen GYALÁZATOS országban élünk?
Hát olyanban, hogy egy lebukott tolvajt perceken belül miniszternek neveznek ki.

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2014.06.04. 10:54:32

@maxval a gondolkodó birca: akkor a parhuzamrol szajbaragosan...

beuti a paradicsom kodjat a libamaj helyett == elszamolja a hotelkoltseget

visszanezik felvetelen a LOPAST es megteszik a feljelentest == lebuktatja az origo.hu, es rakerdez hogy eztmarhogy

libamaj lopo ebben az esetben lopas miatt el lesz itelve hiaba fizeti vissza a penzt, mig Lazarka csak visszafizeti a lopasat

blah 2014.06.04. 10:55:18

@maxval a gondolkodó birca: régen nem jártam erre de azt látom, hogy még mindig egy igazi ostoba gyökér vagy.

SemBoga 2014.06.04. 10:57:06

@maxval a gondolkodó birca: na de hol van itt a jóhiszeműség? a rekaciók alapján itt kizárólag a kialakult balhé miatt nyúlt a zsebébe, nem azért, mert tévedett volna

nem jóhiszeműen és véletlenül kezelik a sajátjukként a közpénzeket - felesleges tovább védened a védhetetlent

kpetya 2014.06.04. 10:59:49

@maxval a gondolkodó birca:

Max enyhítő körülmény a büntetés kiszabásánál de nem teszi semmisé amit tett. Jogtalanul használt fel pénzt ami nem az övé volt. Plussz kérdés, hogy miből fizette vissza (ha visszafizette) mert állítólag nincs is ennyi kpje. A vagyon bevallásban majd szerepelni fog, hogy ennyivel csökkent a vagyona vagy ennyi költsönt vett fel?

öreg zsidó blogger 2014.06.04. 11:00:28

@maxval a gondolkodó birca:
Gondolcodjál! A bolti lopás csak HASONLAT volt...
és a hasonlatok tulajdonsága a PÁRHUZAM, amely mentén megérthetjük az AZONOSSÁGOT. Nem a teljes azonosságot, CSAK a mindkét szituációban megegyező tartalmat.

kpetya 2014.06.04. 11:03:05

@maxval a gondolkodó birca:

Ha ezt a céges hitálkártyámmal csináltam volna repültem volna. De valahogy nekem eszembe se jutott, hogy magáncélra használjam.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.06.04. 11:06:24

@kpetya:

Nem, ha időben korrigálsz, nem lesz ügy belőle.

Ppix 2014.06.04. 11:06:29

"Mi lehet az az ok, ami miatt Lázár (vélhetően személyes sértettségből) odáig elmegy, hogy eléri egy német multinál (közvetve vagy közvetlen, oly mindegy), hogy rúgják ki a neki nem tetsző főszerkesztőt?"

Nagyon egyszerű. Most van frekvenciapályázat folyamatban, 100 milliárdos befizetésre számít az állam, a mobilcégeknek létfontosságú a dolog.
Így a személyes sértettségét kielégítve hatalmas zsarolási potenciál van lézerjani kezében a német multi ellen.
Most könnyen keménykedhetett, hát visszaélt a hatalmával. Nyilván nem csak egyszeri alkalomról van szó, hanem az origo hosszú távú lekapcsolásáról a független politikai újságírás vonaláról.

bearman 2014.06.04. 11:06:58

@maxval a gondolkodó birca: Önkorrekciót? Azt úgy kell, hogyha megvádolnak, akkor hirtelen eszünkbe jut az önkorrekció? Ez vajon az Adóhivatalnál is így működik? Jóhiszeműen rossz rublikába írtam valamit, az Adóhivatal észreveszi, és egy ejnyebejnye mellett önkorrekciózhatok? Ez így működik? Még véletlenül sem basznak meg, hogy attól koldulok?

De jó!!!

kpetya 2014.06.04. 11:07:50

@maxval a gondolkodó birca:

Na ácsi öcsi. Attól, hogy úgy vélem, hogy a cég fogja fizetni a vacsit az még nem jogosít fel arra, hogy a környék legeslegdrágább éttermében a legdrágább kajákat egyem. Van egy limit ami azon felül van azt biza zsebből kell állni és nem csak akkor ha rájönnek.

kovacs.lehel 2014.06.04. 11:08:14

@maxval a gondolkodó birca:

Simán. Egy cimborám tök jóhiszeműen a saját hátizsákjába rakta a mosószert egy boltban, mert nem volt kosár kirakva, majd mielőtt a pénztárhoz lépett volna, a biztonságiak elkapták. Lett belőle feljelentés, bírósági ügy, ahol nagy nehezen be tudták bizonyítani, hogy nem akart lopni. Ha pénztártól való távozás után történik meg ugyanez, simán ráverik a dolgot.

A közpénzekkel pedig extra szigorúan kéne elszámolni, nem ilyen csipcsup módon.

kpetya 2014.06.04. 11:09:05

@maxval a gondolkodó birca:
ha értékbeli különbség van akkor igen.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.06.04. 11:12:52

@bearman:

Igen, adózásnál is lehet önkorrekcióval élni bizonyos feltételek mellett.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.06.04. 11:13:51

@kpetya:

Ne viccelj. Ez egy jóhiszemű tévedés. Nincs a világon bíró, aki ezt bűncselekményként ítélne meg.

bearman 2014.06.04. 11:15:48

@maxval a gondolkodó birca: Hát ez az látod, biztosan nem akkor, amikor már a fél világ megvádolt.

Szóval itt az önkorrekció inkább szerecsenm, nem is, inkább fekete lyuk mosdatás. Pont.

tobeor 2014.06.04. 11:15:52

Hagyjátok már ezt a hülyét. Soha életében nem volt képes beismerni hogy nincs igaza, semmiben. Tévedhetetlennek tartja magát. Soha semmiről nem lehet meggyőzni, bármekkora hülyeséget is állít, mindig mindenben neki van igaza. És minden blogba beírja a hülyeségeit, nem bírja ki, évek óta...

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.06.04. 11:16:02

@kpetya:

Attól függ mire vagy jogosult. Cégfüggő.

Egy cég egyszerű ügyintézőjénél jellemzően világos utasítás van "nem ebédelhetsz 20 eurónánál többért, ha több, te fizeted a különbözetet", míg az ügyvezető esetében jellemzően nincs ilyesmi.

sas70 2014.06.04. 11:17:10

Látszólag pitiáner ez az ügy, viszont nagyon tipikus és nagyon komoly kérdéseket vet fel!
Pl: Azt, hogy egy állami alkalmazott saját céljaira használhatja-e az adófizetők pénzét? Valóban megfelelő-e a költségvetési szervek pénzfelhasználásának ellenőrzése vagy csak látszat ellenőrzés folyik, esetleg különbséget tesznek az ellenőrzések szabályaiban a szerint, hogy kit, mit vizsgálnak?
Ha a sajtó kirobbant egy ilyen ügyet, akkor tényleg a média a hibás?
Ha lebukik egy politikus a trükközéssel, akkor annak tényleg semmi következménye nem lesz rá nézve, ha ő a hatalom támogatását élvezi?
Ez tényleg egy következmények nélküli ország minden tekintetben?
Ha legközelebb a cégem rájön, hogy részben vagy egészben magánkiadásaimat fedeztem a cég pénzén, hivatkozhatok arra, hogy ezt állami vezetők is így csinálják?
Stb...stb...stb.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.06.04. 11:17:20

@Kürtös:

Ez pech, de nem ez a jellemző.

Eleve a biztonságiak amatőrök voltak. Ilyen esetben várni kell, míg az ember kiment, s aztán lecsapni rá.

kpetya 2014.06.04. 11:20:26

@maxval a gondolkodó birca:
Tévedés.
Lézerjani barátunk szvsz sikkasztás követett el.

BTK
372. § (1) Aki a rábízott idegen dolgot jogtalanul eltulajdonítja, vagy azzal sajátjaként rendelkezik, sikkasztást követ el.

Azzal a pénzzel sajátjaként rendelkezett. Ha rákeresel a neten akkor azt találod, hogy ilyenkor később hiába adod vissza már befejezett a cselekmény.

sas70 2014.06.04. 11:22:07

@maxval a gondolkodó birca: Persze, lehet önrevízióval élni, ha nem az adóhivatal tárta fel az adóhiányt, hanem te még előbb észrevetted. Mert ha egy ellenőrzésnél derül ki, akkor bünti, adóhiány, késedelmi pótlék jár.
Érzékeled a különbséget?

kpetya 2014.06.04. 11:22:49

@maxval a gondolkodó birca:

az önkorrekció azt jelenti, hogy nem a nav szólt neked, hogy rossz a bevallásod.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.06.04. 11:24:48

@kpetya:

Ez nem egyértelmű, te is tudod. Ha jóhiszemű voltál és visszaadod, nem lesz belőle sikkasztás. Ha meg rosszhiszemű voltál, akkor valóban hiába adod vissza.

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2014.06.04. 11:27:24

@maxval a gondolkodó birca: "Milyen lopást követett el Lázár? Semmilyet. Innentől az egész cikk abszurd."

Te szervilizmusból vagy szenilizmusból vagy ekkora intellektuális géniusz? A szentimentalizmusra már rá sem merek kérdezni.

Lázár koma utazgat. Ha hivatalos, akkor számlákat kell ehhez mellékelni, és egy indoklás pár sorban, hogy mi micsoda.

A mi Lézerdzsonink csak úgy utazgat, azt közli, hogy ennyit költött és kész. ez így nagyon privát útnak néz ki.

Na most két tényállás közül választhatsz.

Tök hivatalos minden, és akkor számviteli fegyelem súlyos megsértése.

Illetve Lézer Dzsoni úgy gondolja, hogy a magánkirándulásait fedezi a költségvetésből. Ezt meg úgy hívják, hogy sikkasztás.

Gondolom ez utóbbi foroghat fent, mivel visszafizeti gyorsan azt, amit nem tud elszámolni.

sas70 2014.06.04. 11:29:42

@kpetya: Ez sem biztos, mert pl. egy céges hitelkártyánál előbb elköltöm a lóvét és csak utólag kell elszámolnom, hogy jogosak voltak-e a felmerült kiadásaim. Ebből a szempontból ez még rendben is lenne, hogy utólag visszafizette. Amiért nincs rendben ez az egész ügy, az az, hogy csak akkor fizette vissza, amikor balhé lett belőle, amikor már kiderült a dolog. Ebből a szempontból viszont igazad van, mert befejezett lett a cselekmény, tehát lehet, hogy megállna a tényállás. Ha pl. egy belső ellenőrzés tár fel egy ilyen esetet és feljelentést tesznek, simán vádemelés lehetne belőle.

Narancskommunista (törölt) 2014.06.04. 11:35:49

@maxval a gondolkodó birca:
Akkor sikkasztás. Nem mindegy?

Ha "tévedett", akkor sem elegendő a "korrekció", hiszen honnan tudjuk, hogy ez nem a 100. "tévedés", csak egynél bukott le, és ezt az egyet visszafizeti? Ez kb. olyan, mint ha jegy nélkül szállsz fel a buszra, az ellenőrnek meg azt mondod, hogy bocs, akkor kifizeted a jegy árát. Nem, azért kell annak sokszorosát büntetésként kifizetned, mert az ellenőrzés szúrópróba szerű, azaz átlagosan minden X-edik bliccelésnél buksz le. Ez ugyanúgy igaz a lopás és a sikkasztás büntetésénél is.

alprazolam 2014.06.04. 11:36:19

@sas70: ez jó ez a belső ellenőrzés. mint a fifa ügyvédje, akit katarba küldtek :)

kpetya 2014.06.04. 11:37:33

@maxval a gondolkodó birca:

Hiába erölködsz akkor is az.

"edves Gyuri! Itt van 150.000,- Ft. Nem érek rá, ezért kérlek, vedd meg nekem azt a TV-t, amit együtt láttunk a sarki műszakiban. Gyuri hogyan tudja elkövetni a sikkasztást? Számtalan módon. Például az összeget elteszi (eltulajdonítja) és nem vesz belőle semmit, természetesen a sértettnek vissza sem adja. De megvalósíthatja úgy is, hogy mielőtt megvenné s TV-t harmadik személynek kölcsönadja. Ez még akkor is sikkasztás, ha időre megveszi a TV-t, mert az összeggel a céljától eltérően, a sajátjaként rendelkezett.

Sikkasztásnak minősül az is, ha a Kft. ügyvezetője a Kft. tulajdonát képező ingatlant a saját nevében (a Kft. hozzájárulása nélkül) bérbe adja, vagy a Kft. vagyonát, pénzét a saját céljaira megforgatja. Nem kell, hogy a társaságnak (sértettnek) a sikkasztás ténylegesen kárt okozzon. Elég, ha az idegen rábízott dologgal a sikkasztó a sajátjaként rendelkezik"

www.vidakovics.hu/cat-buntetojog/sikkasztas/

Narancskommunista (törölt) 2014.06.04. 11:38:45

Egyébként morálisan egy dolog menthetné fel Lázárt, ha az ügy államtitok, és annak meg van az oka. Tehát pl. olyan emberrel olyan ügyben tárgyalt, amilyen ügyet tönkretenne a nyilvánosságra hozatal, és ez az ügy egyébként az ország érdekeit szolgálja.

De még akkor sem korrekt, mert akkor nem visszafizetné, hanem arra hivatkozna, hogy államtitok.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.06.04. 11:41:33

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang:

Szervilizmus kiállni az igazság mellett? Hidd el, van ember aki képes pártszemüveg nélkül nézni a világot.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2014.06.04. 11:41:42

Nagyot koppant most a norvég
Karvalytőkés hideg orrvég!
Odacsapott Lázár János,
Kinek hideg indiános
Tekintete sújt porig, ó!
S annyi neked is, Origo!

Addig emelkedhet Lázár,
Míg csökken a rezsis gázár.

ui.: Az Origo-ról már ki lettem tiltva, oda NER-kompatibilitás híján nem kommentelhetek. Marad a blogom...

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.06.04. 11:42:22

@kpetya:

Így igaz. De a konkrét esetben nagyon nem ez történt.

Narancskommunista (törölt) 2014.06.04. 11:43:05

@maxval a gondolkodó birca:
Ja, csak ez inkább úgy néz ki, hogy a cég menedzsere vagy, ingyen ettél-ittál Thaiföldön, de nem igazoltad, miért voltál ott, erre ezért a részvényesek beperelnek, te meg inkább visszafizeted a pénzt, de továbbra sem igazolod, hogy miért mentél.

Ezt lebukásnak hívják, nem tévedés beismerésének. Kb. ugyanaz, mint mikor elvetemült Gyurcsány fanok igazságbeszédnek nevezték azt, amivel Gyurcsány lebukott. Nem, az akkor lett volna igazságbeszéd, ha kiáll a nyilvánosság elé, és úgy mondja el, nem pedig lebukik.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2014.06.04. 11:43:06

Közpénzmatek

Miért hagyja a NAV, a TEK,
Hogy elüljön minden sanda
Gyanú s nőjön közpénzmatek,
Amit űz pár lopós banda?

Kötelesség lenne még itt,
Szóljon valaki a mórnak,
Fogja meg a munka végit,
Mert honunkban mindent csórnak!

Vagy esetleg jöjjön Yoda,
Jó Erője van még annak,
S fénykardjával sújtson oda,
Ahol enyves kezek vannak!

:)

Narancskommunista (törölt) 2014.06.04. 11:44:27

@maxval a gondolkodó birca:
Ha nem tudom, hogy tilos lopni, akkor az a lopás alól is felment?

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2014.06.04. 11:46:19

@maxval a gondolkodó birca: pontosan...

lopas buntette, na most ha a megkarositas eleri a 2 milkat az meg rabositas is!!

de mondom nagyon ruhellem amikor a hulyek okoskodnak

leirtam a retardalt hulye fejednek LEPESROL LEPESRE hogy mi felel meg minek... ertem en hogy jolesik okoskodni, de tudod jobban szeretem ha az okosak hulyeskednek

Narancskommunista (törölt) 2014.06.04. 11:49:16

@maxval a gondolkodó birca:
Amúgy meg válasszuk ketté a dolgot. Az, hogy büntetőjogilag mennyire állja meg a helyét az, hogy emiatt meg lehetne büntetni Lázárt, azt nem tudom. Ellenben ezen "tévedése" miatt simán le kellett volna mondania.

Itt viszont ő lesz a következő miniszterelnök valószínűleg.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.06.04. 11:56:43

@Narancskommunista:

Ez politikai kérdés. Nekem sem rokonszenves Lázár.

De a magyar politikai élet egyszerűen nem így működik. Minden oldal védi a saját disznóságát azzal az érvvel, hogy "de az ellenfél még rosszabb".

Nagyon kevés a hozzám hasonló ember, aki nem visel pártszemüveget.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.06.04. 11:58:54

@Narancskommunista:

Ne keverd a dolgokat. Azt, hogy tilos lopni, tudni kell, ill. hiába bizonyítod, hogy nem tudtad, nem számít, hogy nem tudtad.

Viszont egész más egy adott cselekedet megítélése.

Szelid sunmalac 2014.06.04. 12:04:34

@maxval a gondolkodó birca: Kedves birka. Ha en a cegem penzet pazarlom (ertsd tiszer/huszor annyiert foglalok szallast, amennyiert egyebkent lehetne), akkor bizony megloptam a ceget. Lazar jelenesetben az allamot, kozvetve az adofizetoket.

Netuddki. 2014.06.04. 12:17:28

@maxval a gondolkodó birca: "Milyen lopást követett el Lázár?"

- Nesztek itt a szaros 2 milliótok! Havonta úgyis 10-szer ennyit lopok.

Így már érted, csökkent értelmű barika?

Netuddki. 2014.06.04. 12:18:26

@Szelid sunmalac: Azt sikkasztásnak hívják. Főleg ha hiányzik a könyvelésből is.

Netuddki. 2014.06.04. 12:19:16

@maxval a gondolkodó birca: "Nagyon kevés a hozzám hasonló ember, aki nem visel pártszemüveget."

Muhaha! Ez volt a hét birkás vicce!

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.06.04. 12:22:45

eddig akkor lázár sikeresen alkalmazta a csubakka védelmet.

Borenbukk 2014.06.04. 12:23:49

@kovi1970: Nem, Maxi tenyleg nem part alapon ilyen. hogy aztan ez jobb, vagy rosszabb...

Rémbódess 2014.06.04. 12:25:10

@maxval a gondolkodó birca: "Ez nem egyértelmű, te is tudod. Ha jóhiszemű voltál és visszaadod, nem lesz belőle sikkasztás. Ha meg rosszhiszemű voltál, akkor valóban hiába adod vissza."

Cusi is jóhiszeműen megtérítette az egész kárt az eljárás során, mégis éveket ült... Bár gondolom, ezt is kimagyarázod...

Szelid sunmalac 2014.06.04. 12:29:51

@kovi1970: Rendben. Sikkasztas. De nem kell hianyozzon a konyvelesbol. Eleg ha arra apellelok, hogy nem veszik eszre/nem szolnak erte. Ugyanezt tette a Lazar is.

tobeor 2014.06.04. 12:41:28

@Rémbódess:
Semmiféle jóhiszeműség nem volt. ha valaki egy másodperc alatt elüt egy számot egy pénztárgépen, az lehet jóhiszemű.

Ha valaki egy luxusszállodába megy, az nem véletlen. Nem a taxis viszi véletlenül egy másik kerültbe, nem véletlenül nem veszi észre hogy egy luxusszobát kapott, stb. Sőt nyilván jó előre le voltak foglalva a szobák, és azt sem személyesen Lázár intézte, hanem az emberei. Ez nem jóhiszemű véletlenek sorozata. Max viszont egy barom....

talpi 2014.06.04. 12:43:50

@maxval a gondolkodó birca: Kedves Birca! Jól tudom, hogy Te nem Magyarországon élsz?

s 2014.06.04. 12:45:02

"kideríti, hogy Lázár kivel és miért utazgatott el kétmilliót az adófizetők pénzéből"

lézerjani kerényivel és semjénnel buzultak végig, egymás faszát szopták bebaszva, befüvezve. Ez az a híres buzilobbi, a seggbebaszó klub, ahol még a közpénzt is sikerült egymás kitágult végbelébe felhelyezni apróban. Ez a nagy titok. Viszont nem szarták ki határidőre, ez volt a probléma.

s 2014.06.04. 12:46:18

Megijedtél, Főszerkesztő? Sajnálnám, ha menned kellene Neked is, inkább leállítom magam.

s 2014.06.04. 12:49:54

@maxval a gondolkodó birca: Sokat beszélsz. Úgy értem ahhoz képest, amennyi eszed van.

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.06.04. 12:52:07

***

'Az, ami az Origo háza táján történik, több mint felháborító, ez vitán felül áll. Nagyon sok újat ezért nem is lehet a dologhoz hozzátenni'

- Azért mégis, hozzá kéne tenni, hogy miből lehet tudni, hogy Lázár rúgatta ki a szerkesztőt.

kissiú 2014.06.04. 12:55:19

@maxval a gondolkodó birca: Maxval, te mindíg mérsékelt hangot ütsz meg. Nem értem, itt miért kell a végletekig védeni egy láthatóan simlis ügyet. Elegánsabb lett volna 'majd a bíróság eldönti'-vel lezárni. Persze ha egyáltalán lesz belőle vádemelés. (Kb akkor, amikor a Szekszárdi hangfelvétel, a Tolcsy-súgás vagy az ajánlószelvényekkel való visszaélés miatt lesz.)

s 2014.06.04. 12:57:22

@Kürtös: :-)

Azért megpróbálja kidumálni.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.06.04. 12:59:25

@kissiú:

Utálom a csúsztatást és a demagógiát, csak ennyi az ok.

s 2014.06.04. 13:00:10

@maxval a gondolkodó birca: Ha kocsimat megpróbálják ellopni, de még nem lopták el, csak éppen elég jól haladnak vele, az sem befejezett bűncselekmény? Nem hát! Nem is lesz az. Mert odamegyek és összetöröm a kezét egy viperával. Most is ennek kellene történni.

Szelid sunmalac 2014.06.04. 13:03:02

@maxval a gondolkodó birca: Kedves Birka! Ha valaki ketmillat kolt par nap alatt szallasra, majd a botrany kirobbanasa utan visszafizeti - kvazi elismerve, hogy gaz amit csinalt -, akkor abban mi a csusztatas?

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.06.04. 13:03:32

@s:

Ez hogy jön ide? Gondolkozz!

Amit leírsz az kísérlet. S egy sor bűncselekménynél önmagában büntetendő.

Rémbódess 2014.06.04. 13:04:07

@tobeor: Én is pont ezt mondom, hogy ez marhára messze áll a jóhiszeműségtől. Pusztán arra reflektáltam, hogy ha gyapjas barátunk szerint a visszafizetés mentesít a bűn alól, akmkor nem értem, hogy mikor Cusi visszafizette a nagy megbánás következtében a pénzt, őt hogy-hogy mégis bevarrták? Szerinted Lázárt be fogják?

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.06.04. 13:04:18

@Szelid sunmalac:

"Jánosom, ha bolti lopáson kapnak, attól még, hogy utólag kifizeted a lopott csoki árát, még a lopást elkövetted!"

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.06.04. 13:05:19

@Rémbódess: Cusi ellen vád is volt.

Lázár ellen is van? Vagy van vmi megközeljtő fogalmad az igazságszolgáltatás müködéséről?

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2014.06.04. 13:25:33

@maxval a gondolkodó birca: "Szervilizmus kiállni az igazság mellett? Hidd el, van ember aki képes pártszemüveg nélkül nézni a világot."

Attól, hogy te hazug módon elmantrázod ezt a mondatot, még nem válik igazzá a tartalma veled kapcsolatban.

Amúgy ebből is az a konklúzió, hogy pont te nem vagy képes pártszemüveg nélkül látni a világot. Annyira vagy semleges, mint a CÖF.

Rémbódess 2014.06.04. 13:27:31

@Kón Bandit: "Cusi ellen vád is volt. Lázár ellen is van? Vagy van vmi megközeljtő fogalmad az igazságszolgáltatás müködéséről?"

Ezaz! Ne értsétek az analógiát, inkább mosdassátok tovább Lázár elvtársat.

Az egész onnan indult, hogy a kár megtérítése nem mentesít semmi alól, legfeljebb enyhítő körülménynek számít. És valóban, mivel Lázár ellen nem volt vádemelés, ezért az ő esetében csak erkölcsileg lehet enyhítésről beszélni.

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2014.06.04. 13:29:14

@maxval a gondolkodó birca: "Utálom a csúsztatást és a demagógiát, csak ennyi az ok."

Folyamatosan azt csinálod, amit állítólag utálsz.
Hogy is van ez?

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.06.04. 13:29:23

@Rémbódess: Ezért aztán a 2 ügynek sok köze nincs egymáshoz.

Lázár ellen fel sem merült BCS alapos gyanúja.

tobeor 2014.06.04. 13:33:05

@Rémbódess:
Dehogy fogják, fideszes, a törvény felett áll. A tarfiklopással is lebukott, azt is megúszta, az ügyészség szépen elfektette.

Ma az van, hogy Lázárnak joga van lopni, és ki is használja. Ez tény.
Most véletlenül lebukott, de nyugodj meg, lopott ő már jó sokat, amik nem buktak le, bőven a pénzénél van.

s 2014.06.04. 13:33:10

@maxval a gondolkodó birca: A lézerjani ügye egy be nem fejezett sikkasztás. Ha nem derül ki, az a közpénz sosem kerül meg. Tehát ha kirderül, nem az a megoldás, hogy kicsengeti mellényzsebből, hanem az, hogy leüli a kibaszott büntetésést a tárgyalás után, amin egy rendes bíróság el is ítélné. Tehát nem Magyarországon a meghekkelt bíróság, ahova talán el sem jut az ügye.

Ne vedd sértésnek, de te hülye vagy, mint a faszom. Próbálnak veled udvariasan beszélni, talán nekem is ezt kellen tennem, de most túl nagy a tét. A magyar demokrácáról van szó. Arról ,hogy egy kibaszott banánköztársaság leszünk (vagyunk), vagy van még valami minimális esély arra, hogy ne ez történjen. Nem tudok most szarakodni, elnézést, ha megbántottalak.

szonár 2014.06.04. 13:34:51

A szokásoso liberálbolsevista nyafi. Azt hiszik, hogy ha sokrszor elmondják, hogy Lézer rúgatta ki a zorigó főszerkesztőjét, akkor elhisszük.

Egyre inkább szektásodnak.

Rémbódess 2014.06.04. 13:35:54

@Kón Bandit: "Lázár ellen fel sem merült BCS alapos gyanúja."

Szerinted Polt Péter ügyészségén eljutna vádemelésig az ügy, ha Lázár Jani az érintett? Mert érdekes módon Cusit még a "baráti" ügyészség meszelte el...

szonár 2014.06.04. 13:41:14

@Rémbódess: Jajaja, így könnyű vádaskodni, hogy a végén azt mondjátok, hogy a "baráti" ügyészség nem viszi el a dolgot vádemelésre úgyse, tehát nem tisztázható, hogy a vádaskodás megalapozott-e, vagy sem.

Szelid sunmalac 2014.06.04. 13:41:29

@szonár: No megegyszer. Itt most mas a tema. Tudod, a Lazar ketmillios szallasa. Amit visszafizetett, tehat elismerte, hogy jogtalan volt.

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.06.04. 13:43:15

@Rémbódess: Ez így komolytalan. Polt Péter tisztségével a párttagság összeférhetetlen, de a pártszimpátia nem.

A nagy számok tv-e alapján is jóval valószínübb hogy fideszes mint hogy mszp-s.

élhetetlen 2014.06.04. 13:44:07

@Kón Bandit: Nem lehet tudni. Azt viszont minden normális ember tudja, hogy, ha volt nyomásgyakorlás, azt csak a nyomásgyakorló tudhatja. Ehhez képest Lázár szövege: „mondja el a nyilvánosság előtt, mikor, kire és hogyan gyakoroltam nyomást annak érdekében, hogy őt leváltsák”, elég érdekes ahhoz képest, hogy a kirúgott főszerkesztő nem mondott semmit. Cáfolja meg azt, amiről elvileg nem tudhat (még akkor sem, ha a főnöke esetleg négyszemközt elmondta neki), mert ha nem, akkor nem tisztességes, becsületes ember. Szerinted ez kerek?

szonár 2014.06.04. 13:44:51

@Szelid sunmalac:
Kincsem, a politikában nem akkor hátrálnak meg, ha valami jogtalan, hanem ha valami nem védhető. Tehát: NEM ismerte be a jogtalanságot, de úgy látta, hogy jobban jár ezzel...

Másrészt, ha jogtalan, akkor bűncselekmény? Még ez sem összefüggés.

szonár 2014.06.04. 13:48:12

@élhetetlen: Már bocs, de a felmentés okát közölni kell a munkavállalóval, ezt a döntést neki megindokolták. A főszerk. nem is azt mondta, hogy nem indokolták meg, hanem hogy nem mondhatja el, mert köti a titoktartás (érdekes, hogy a szólásszabadság ezen korlátozása senkinek nem fáj...).

Egyébként meg a nyomásgyakorlást nem csak a nyomásgyakorló, hanem az is tudja, akin gyakorolták. Az meg - a tulaj - egyértelműen lenyilatkozta, hogy nem volt nyomás.

De ahogy azt sem hittétek el, Lázár cáfolatát végképp nem hinnétek, szóval egy kicsit álszent dolog ez....

Narancskommunista (törölt) 2014.06.04. 13:52:10

@maxval a gondolkodó birca:
Azt ok, hogy tudom, hogy tilos lopni, de mi van ha pl. nem bizonyosodtam meg, hogy valamit el lehet-e vinni ingyenesen? Akkor ha ez lopásnak minősül, jogos, ha arra hivatkozok, hogy nem tudtam róla? Nem előtte kellene inkább megbizonyosodni erről?

Narancskommunista (törölt) 2014.06.04. 13:53:43

@maxval a gondolkodó birca:
Te is viselsz pártszemüveget, csak épp nincs a szemüvegedhez párt. Szóval te sem vagy elfogulatlan, bármennyire is előadod, lásd pl. az orosz-ukrán ügyekben erősen elfogult vagy az oroszok és Putyin mellett.

ablakkktalan (törölt) 2014.06.04. 13:55:10

@s: "te hülye vagy, mint a faszom."

Valahogy így. Én azt nem értem minek írtok neki? Csak kötözködni tud, ráadásul azt is olyan logikátlanul, hogy két perc alatt sarokba szorítja az ember érvekkel, na akkor meg hirtelen eltűnik.

Lázárt meg úgy kéne kivágni mindenhonnan, hogy a lába ne érje a földet. Bírósági tárgyalás meg kell a fasznak, már rég az egész pártnak el kellett volna határolódnia tőle, lemondatni minden tisztségéről és kivágni. Normális ország, normális párt ezt tette volna.

Közpénzekről való elszámolásnak meg kinn kéne lenni a neten, mindenki számára elérhető formában, nem még könyörögni ennek-annak, hogy légyszíííí, na, légyszíííí... Nincs kinn => a párt bukik, jöhet a következő...

Veréb mindenki aki otthon marad.

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.06.04. 13:56:08

@élhetetlen: Nem, de ekkora hisztit csapni a semmire ami a blog.hu-n megy, az sem kerek.

Az Origo tulajának(Deutsche Telekom) fontosabb Lázárral jóban lenni, mint a 4 hónapja ott levő főszerkesztővel. Lehetséges, logikus.

Na és? Az övé az szerkeszt aki neki teccik.

Narancskommunista (törölt) 2014.06.04. 14:11:17

@Kón Bandit:
Mondjuk az a baj, hogy ha mindenki érdekeltté válik abban, hogy ne engedje a saját tulajdonában lévő sajtóorgánumot, hogy a kormányt kritizálja, mivel a kormánnyal jóban lenni jobban megéri, mint mondjuk olvasókat szerezni a kritikával, akkor idővel senki sem fogja kritizálni a kormányt. Ha ez szerinted jó dolog, akkor nálad van a probléma.

bandinyúl 2014.06.04. 14:13:36

@handax:
Valóban az ügy bukó az elkövető meg bunkó.

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.06.04. 14:16:47

@Narancskommunista: 'ha mindenki érdekeltté válik abban, hogy ne engedje a saját tulajdonában lévő sajtóorgánumot, hogy a kormányt kritizálja, mivel a kormánnyal jóban lenni jobban megéri, mint mondjuk olvasókat szerezni a kritikával, akkor idővel senki sem fogja kritizálni a kormányt'

Ha mindenki érdekeltté válik, hogy jóban legyen a kormánnyal, akkor nem lesz érdekelt abban, hogy a kormányt kritizálja.

Persze a mindenhez hozzátartozik egyelőre: Népszabadság, Népszava, 168 óra, Magyar Narancs, ATV, RTL Klub, Klub Rádió, Tilos, HVG, Index, Origo, teljes blog.hu, 444, cink... és ezek csak a Magyarországiak

Ez sokkal nagyobb felület, mint a hasonló támogatású Jobbik médiája.

Szelid sunmalac 2014.06.04. 14:16:59

Edes dragasagom! A politikus a valasztoi erdekeit kepviseli. Mivel torvenyhozo es maganak hozza a torvenyeket, demokraciakban elvart dolog, hogy onkorlatozoak legyenek, hiszen a valasztopolgarok penzevel gazdalkodnak. Lehet ugyan torvenyt hozni arrol, hogy minden faszom kepviselonek minimum ketmillaert kell szallast berelnie per nap, csak epp ettol meg nem lesz vedheto az allaspontod.

kewcheg 2014.06.04. 14:22:23

...Minden meg van bocsájtva, ha egy dögös gyakornoklánnyal osztotta meg hilton lakosztályát...(a mai világban már az is szép dolog, hogy nem valami concsita bránert visz magával az útra)

élhetetlen 2014.06.04. 14:24:44

@szonár: Te hol élsz? Ezen a világon? Igen, a felmondás okát közölték. A sajtó is közölte, nem keresem meg, legalább öt sor volt, holmi struktúra váltással, szemlélet váltással. nem tudom. El tudod képzelni azt a papírt, amin a felmondás oka az, hogy Lázár kérése? Csak tegyük fel, hogy volt nyomásgyakorlás. Az is tudja, akin a nyomást gyakorolták, mondod. Ha olyan fasza gyerek, hogy nemet mond az ország most második, leendő első emberének, akkor ez a kirúgás nem történik meg. Ha nem, akkor miből gondolod, hogy utólag kiáll, és azt mondja, hogy engem tényleg nyomatékosan megkértek rá. „Az meg - a tulaj - egyértelműen lenyilatkozta, hogy nem volt nyomás”, azaz, az idézett mondatodról ennyit. Ami az „összeesküvés elmélet” mellett szól, az még az, hogy valakit, aki 12 éven keresztül megfelelt, mint munkatárs, még, ha nem válik is be egy magasabb pozícióban, vagy átszervezés van, nem kirúgni szokták, legfeljebb áthelyezik, másik munkakört kap. Nem?

s 2014.06.04. 14:29:43

@kewcheg: A kerémyit baszta seggbe a semjénnel, befüvezve bebaszva. Tehát ez sem mentség.

s 2014.06.04. 14:31:45

@élhetetlen: "El tudod képzelni azt a papírt, amin a felmondás oka az, hogy Lázár kérése?

Pár hét, és azt nem fogod tudni elképzelni, hogy mit nem tudtál ezen elképzelni korábban. Hoppá.

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.06.04. 14:33:13

@élhetetlen: 'valakit, aki 12 éven keresztül megfelelt, mint munkatárs, még, ha nem válik is be egy magasabb pozícióban, vagy átszervezés van, nem kirúgni szokták, legfeljebb áthelyezik, másik munkakört kap.'

- lehet hogy a DT a választások előtt jó üzletnek tartotta 24 órában nyomni a bolsi propagandát, mert a hiszti hozza a kattintást. Most meg változtak a dolgok. Senki sem tudja hogy kirúgták-e v. áthelyezték, de hát ezek után ki akarna ott maradni az ex beosztottai között sorállományban?

élhetetlen 2014.06.04. 14:36:10

@Kón Bandit: Ennyi, gyalogáldozat, ami Neked nem fáj. Az adott ember életét meg leszarhatod. Igaz. Lázár meg kiáll a nyilvánosság elé, és megvédi a becsületét. Ha a kirúgott nem tudja bizonyítani, hogy ő rúgatta ki, akkor cáfolja meg az állítást (amit nem tudhat, és nem Ő mondott), vagy nem tisztességes, becsületes ember. Lázár gátlástalan. Nem örülök, hogy az ország egy gátlástalan ember kezében van.

s 2014.06.04. 14:39:35

@ablakkktalan: "Én azt nem értem minek írtok neki?"

Mert mi is hülyék vagyunk, mint a faszom. Azt hisszük, hogy van remény, de nincs. Ezt a brigádot megválasztották. A többség ezt akarta. Nincs remény.

Amikor az első vasból készült hajót vízre bocsátották, előtte száz emberből 99 azt mondta, hogy nem maradhat fent, mert a vas nehezebb, mint a víz.
Tehát, hogy mindenkinek világos legyen. Elfogadom a többség döntését, mert demokrata vagyok. Egyetértenem ugyanakkor nem kell vele, mert viszont hülye sem vagyok. Ennyi, kérem, állítsák meg . . .

turista a saját országában 2014.06.04. 14:40:37

@Kón Bandit: "Ha mindenki érdekeltté válik, hogy jóban legyen a kormánnyal, akkor nem lesz érdekelt abban, hogy a kormányt kritizálja."

Az tetszene mi, te szaros?! Vajon leírtál-e ilyet 2002-2010 között?

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.06.04. 14:44:05

@élhetetlen: Az adott embert le is szarom, meg Lázárt is.

Csak azt gondolom jobb ha azt is felírjátok, hogy ugynakkora támogatottságra ma is 3xakkora a balliberális médiafelület, mint a Jobbiké.

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.06.04. 14:45:13

@turista a saját országában: Akkor senki sem volt érdekelt benne, hogy jóban legyen a kormánnyal, volt is puccs, eladósodás és államcsőd.

Nem is sírom vissza.

burakefendi 2014.06.04. 14:46:12

Szerintem LJ legnagyobb hibája az önérzetessége. Nem szerencsés tulajdonság egy olyan embernél, aki ilyen látványosan a szürke zónában jár... Ha a média úgy igazán rászállna, sztem alaposan meg lehetne szorongatni

élhetetlen 2014.06.04. 14:47:55

@Kón Bandit: Pont ennek a cégnek a magyar tagjánál dolgoztam, és láttam átszervezésnek áldozatul esett osztályvezetőt, újra főmuki lett, a fizetési kategória ugyanaz, bukta a szolgálati kocsit, de ettől még nem mondott fel. Azóta is ott dolgozik. Itt viszont nem hallottam olyat, hogy csak megsértődött a visszasorolás miatt, és felmondott. Tény, hogy nem tudok semmit.

Amadeus62 2014.06.04. 14:52:02

A KURVA ANYÁDAT lázár jános!

A KURVA ANYÁTOKAT hódmezővásárhelyi agymosott fidesz szavazók!

élhetetlen 2014.06.04. 14:52:31

@s: Bocsánat, igazad van.

oszt jónapot 2014.06.04. 14:54:02

@maxval a gondolkodó birca: Szerintem kétmillió forintnyi epernél már igen.

élhetetlen 2014.06.04. 14:56:53

@Kón Bandit: Ez komoly érv ebben a témában.

nick066 2014.06.04. 15:00:03

Mi ez a nagy pampogás? Ezeket szavaztátok meg, birka ország birka népe!

kissiú 2014.06.04. 15:00:10

@maxval a gondolkodó birca: "Utálom a csúsztatást és a demagógiát, csak ennyi az ok"

Na azt én is. Pláne amikor zsarolással vádolja Lázár az egyik csatornát. Érdekes, a manyup-vagyon kizsarolása vagy most az Ökotárs alaptvány zsarolása nem szúrta a szemét. Vagy hogy álcivil, parlamenti párthoz kötődő mozgalmak milliárdokat kapnak a magyar adófizetők zsebéből, de az nem zavarja.

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.06.04. 15:06:34

@élhetetlen: Ez a téma. Csakis azért van zajongás, mert nem a judeobolsi szerkeszti eztán az Origot. tehát már nem független..:)

élhetetlen 2014.06.04. 15:10:28

@burakefendi: Javítanék. Lázár legnagyobb hibája nem az önérzetessége, hanem az önteltsége, és a gátlástalansága. Ráadásul az Ő szempontjából, lássuk be, ezek hasznos tulajdonságok, nem hibák. Ne nézzük végig a dolgokat, csak pár eset, polgármesterként a CHF hitel, amig jó, addig nyerő vagyok, utána erőből nekimegyek a banknak, trafikügy, utazások, amiből nem lesz ügy, legfeljebb titkosítás. Neki nincs hibája, csak ez nekünk fáj. (Nem lehet megszorongatni, ahogy Rogánt sem, mert rögtön sérülnének az állambiztonsági szempontok).

talpi 2014.06.04. 15:19:13

@maxval a gondolkodó birca: úgy kapcsolódik, hogy adót nem itthon fizetsz, nem elég, hogy szavazhatsz a hazai dolgokról, de a MI pénzünk költésébe beszélsz bele. Neked ugye ez nem kerül semmibe, de nekünk?

élhetetlen 2014.06.04. 15:21:18

@Kón Bandit: Feladom. Semmi az eljárásról, semmi az emberről, „Csakis azért van zajongás, mert nem a judeobolsi szerkeszti eztán az Origot. tehát már nem független..:)”, basszon az erősebb kutya, így normális, sajnos gyengébb kutya vagyok, még csak a miniszterségig sem jutottam el. Erre, légy szíves, már ne válaszolj, nekem már úgyis mindegy.

spinat 2014.06.04. 15:35:02

Eszembe jutott egy Wolff nevü német köztársasági elnök. Egy bizonyos újságiró erösen érdeklödött, hogy vajon ki fizette az az elnök nyaralásait, szálodaszámláit, stb. Wolff egy idö után bepipult és telefonált, hogy hanyagolni kéne a témát. Amikor ez kiderült, nagyon sok újságírónál kiborult a bili és akkor már azt is kérdezték, hogy ezt mégis hogy gondotla az elnök úr. Nem sokkal késöbb az elnök lemondott.

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.06.04. 15:38:06

Mákja van Lázárnak hogy nem elnök.

oszt jónapot 2014.06.04. 15:38:58

@élhetetlen: Felkapaszkodott paraszt, igazi fideszes mintapéldány. Úrnak születni kell, ezekből sosem lesz az.

oszt jónapot 2014.06.04. 15:49:09

@Kón Bandit:
Ha valami miatt a fidesz egyszer bukni fog, az Lézer.
Túl mohó és arrogáns, még a normálisabb fideszesek is utálják, mint a szart.

nick066 2014.06.04. 15:50:42

@spinat: Orbanisztánban ilyen esetben az újságirók mondanak le.

élhetetlen 2014.06.04. 15:53:03

@oszt jónapot: Ne bántsd a parasztokat, azok többsége nagyon tisztességes (lehet, hogy az etikettet nem ismerő), de a másik embert tisztelő ember. Mi az úr, az úri. Most úgy néz ki, hogy a lázárok, semjének által vizionált volt dzsentri (koránt sem úri) világ számít úrinak. Tudod, én beérném egyszerű kultúremberekkel is a vezetésben. Egyébként értelek.

oszt jónapot 2014.06.04. 16:16:33

@élhetetlen: Van felénk egy mondás, hogy "Nem az a paraszt, aki paraszt, hanem az aki PARASZT." :) már ha érted, hogy mondom. (na, most ugrik az inkognitóm, ha a család olvassa ezt. :D)

élhetetlen 2014.06.04. 16:27:14

Igen, értem, hogy mondod, értelek, csak nem szeretem ebben a felállásban ezt a szóhasználatot. Jobb szó a bunkó, tapló, és ez nem érinti a fahusáng, vagy a gomba lelkét, identitását. Jó ember lehetsz, légy boldog. Üdv.

talpi 2014.06.04. 16:28:44

@oszt jónapot: Bocsánat, helyesen: Úr mindenki lehet, úriembernek születni kell.

élhetetlen 2014.06.04. 16:30:30

@oszt jónapot: Na, ami ez alatt van, azt Neked akartam írni. Üdv.

élhetetlen 2014.06.04. 16:33:40

@talpi: Már csak poénkodok, de ez a nőkre is igaz, mármint az úrinőkre, akár egy teljesen hétköznapi munkahelyen dolgozókra is.

flort 2014.06.04. 17:32:32

@talpi: szerintem ne éld bele magadat.

Gondolj bele, van egy fickó, aki magyar ékezetes billentyűzettel (állítólag Bulgáriából, na ja), egyetlen betűhiba nélkül, a nap 24 órájában kommentel, anélkül, hogy egy fél gondolata lenne ami legalábbis a lepkefing erejével kapcsolódna a külföldhöz (szemben mondjuk a Csehszlovák Kém néven írogató munkásságával).

Létrehozott egy katasztrófálisan gyenge honlapot magának, ez alátámasztandó. Ám a magyar ballibekről írkálja marhaságait, tehát megint csak magyar témáról.

Úgy tűnik, ez az Ovis aries egy ripacs, akinek az egyik manírja a külföldi duma, a másik a vallási fundamentalizmus. Nagyobb baj, hogy ez utóbbi akár valódi is lehet.

Ettől függetlenül semmi sem mutatja, hogy nem itt él Magyarországon, bár ilyen netes tevékenység mellett lehet, hogy nem fizet adót. Viszont ügyesen eltereli a beszélgetésekat a posztok témájától lényegtelen faszságaival.

Bruteman 2014.06.04. 17:35:10

Kérem szépen, az ország érdekeit súlyosan sértené, ha megtudnánk, Lázár mire költi az ország pénzét.

Neki alapból kell bizalmat szavaznunk. Ő egy ilyen ember, rengetegszer bizonyította már, hogy úri becsülete megingathatatlan.

Sírni volna kedvem.

www.kormany.hu/hu/miniszterelnokseg/hirek/lazar-janos-az-orszag-erdekeivel-lenne-ellentetes-nyilvanossagra-hozni-a-harom-kulfoldi-ut-reszleteit

campobaszo 2014.06.04. 17:39:22

"a két millió forintot rögvest az állami költségvetés rendelkezésére bocsátom" - magyarul kölcsönadja.Nem visszafizeti.

wirth6 2014.06.04. 17:46:56

@Szelid sunmalac: Az a csúsztatás, hogy a "gáz amit csinált" többféleképp értelmezhető:
- Jogilag gáz amit csinált, azaz törvénytelen (mint a bolti lopás)
- Erkölcsileg gáz amit csinált, azaz jogszerű de tisztességtelen
- PR szempontból gáz amit csinált, azaz jogszerű is, tisztességes is, csak nehezen magyarázható (a magyarázat olyan hosszú, hogy mindenkinek csak az marad majd meg a végén, hogy persze, nem kéne ennyit magyarázkodnia ha nem lenne vaj a fején)

És most jön a problémás rész: a lopás hasonlattal a blogíró feltételezi, hogy azzal elismerte a jogtalanságot (ahogy te is teszed egy későbbi kommentben: "Tudod, a Lazar ketmillios szallasa. Amit visszafizetett, tehat elismerte, hogy jogtalan volt."), pedig ez nincs így, csak az derül ki a visszafizetésből (ahogy te is fogalmaztál), hogy valami gáz van. Na de hogy milyen gáz (PR, erkölcsi vagy jogi) az nem.

Persze kérdéses, hogy ha csak PR szempontból gáz az eset, akkor visszafizeti-e a pénzt. Szerintem igen, hiszen elég gyakori az a jelenség, hogy relatíve kisebb összegeken sokkal jobban fel tudnak háborodni az emberek. Ahhoz például, hogy mennyit kap a Közgép egy-egy útépítési vagy vasútfejlesztési pályázatra, kevesen tudnak szólni, hiszen a legtöbben annyit tudunk róla, hogy az ilyesmi általában elég drága mulatság, de nem csak hogy nem nagyon van összehasonlítási alapunk (különösen, hogy az eltérő körülmények jelentős különbségeket okozhatnak az árban); de ahhoz már szakértői tudás kéne, hogy megmondjuk, hogy azon túl hogy sokba kerül, mennyiből lehetne ténylegesen megoldani. Ráadásul ott milliárdos összegek forognak, amit még elképzelni is nehéz. De a kétmillió már egy megfogható szám, és nagyon sokan láttak már szállodai számlát is, így azt amit ők ennyi nap alatt költöttek össze tudják hasonlítani ezzel az összeggel. Így persze rohadtul kínos lehetett Lázárnak az ügy. Könnyen elképzelhető, hogy az a kétmillió amit vesztett a befizetéssel megérte volna neki, ha ennek fejében gyorsan megszabadulhat tőle (ez persze nem jött be).

Szóval, biztos, hogy PR szempontból gáz az ügy (szerintem nagyon valószínű, hogy erkölcsileg is), viszont azt is elég valószínűnek tartom, hogy jogilag nem gáz, mivel arra mindig nagyon szoktak ügyelni, hogy papíron rendben legyenek a dolgok. És bár szerinted talán ez nem jelent nagy különbséget ("Lehet ugyan torvenyt hozni arrol, hogy minden faszom kepviselonek minimum ketmillaert kell szallast berelnie per nap, csak epp ettol meg nem lesz vedheto az allaspontod."), ez szerintem mégis jelentős különbség, már csak azért is, mert az erkölcs nem jogi kategória. Ha tehát nincs szabályozva, hogy mennyit költhet a szállásra egy kiküldetésen, és a számla amit vitt nem fiktív, akkor tisztességtelennek lehet tisztességtelen amit csinált, de attól még teljesen jogszerű, szabályos és törvényes. Nem úgy, mint a bolti lopás. (Hát ez hosszú lett kicsit)

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.06.04. 17:56:02

Az Origó háza táján az történik, hogy a német tulajdonos kidobta az MSZP csicska főszerkesztőt.

Kidobta mert a ballib lapok és online tartalmak a kutyát sem érdeklik, és nem kíván a Népszava sorsára jutni, akit az MSZP és sleppje tart el.

A ballib majmok ezen meg rágóznak mert azt hiszik, hogy mindenki olyan barom mint ők, és mindenki elhiszi amit hazudnak.
Pedig nem.

Ezt idén már kétszer bebizonyították a magyarok, és harmadszorra is megteszik, az Önkormányzati választásokon.

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2014.06.04. 17:59:11

@tobeor: "Ha valaki egy luxusszállodába megy, az nem véletlen. Nem a taxis viszi véletlenül egy másik kerültbe, nem véletlenül nem veszi észre hogy egy luxusszobát kapott, stb. Sőt nyilván jó előre le voltak foglalva a szobák, és azt sem személyesen Lázár intézte, hanem az emberei. Ez nem jóhiszemű véletlenek sorozata. Max viszont egy barom...."

egyetertek!!!
fokent hogy megkapargatas utan kapott eszhez hogy be kell fizetni a zsetont...

oszt jónapot 2014.06.04. 18:05:50

@Bruteman:
"Miniszterelnöki álláspont" nagybetűvel. Faszszopó banda. Remélem vigyázzban állt, aki gépelte.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.06.04. 18:13:09

@oszt jónapot:
Fasszopó MSZP csicskáknak nem tetszik, hogy a ballib seggnyalókat nem tűri a német tulaj.

De azért álszent módon csodálkoznak mikor a kuruc olvasottsága dinamikusan nő, azok után, hogy rátelepedett a ballib média diktatúra szinte az összes online médiára.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.06.04. 18:16:07

@oszt jónapot:
Ostoba MSZP csicska...

"Aki kurvának áll, ne csodálkozzon rajta ha megbasszák!"

oszt jónapot 2014.06.04. 18:18:06

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Ja, szóval te írtad a "Miniszterelnöki" közleményt, már értem. :D
Mindig szórakoztatott, hogy ti mélymagyarok egy mondatot nem tudtok leírni helyesírási hiba nélkül.

Bruteman 2014.06.04. 18:19:30

@oszt jónapot: A magyar helyesírás mindig is hazaáruló, bolsevik szokás volt. Erről lehet megismerni őket.

oszt jónapot 2014.06.04. 18:21:26

@Bruteman: "Deviszont" szerencsére már hoztak rá törvényt, hogy lehet szarul írni, ha már megtanulni nem tudják. :D

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.06.04. 18:24:35

@oszt jónapot:

nem tehetek róla, hogy csak a kivénhedt munkásőrök veszik a fáradtságot, hogy hatszor leellenőrizzék amit írnak.
Azt hiszik ettől lesznek okosabbak.

De nem..
A fiatalok leszarnak titeket sajna.
7% alatti az MSZP seggnyalók tábora a 25 alatti korosztályban.

oszt jónapot 2014.06.04. 18:29:50

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
Ja, tök igazad van, nehogy már egy hivatalos miniszterelnöki közleményben ne legyen elbaszás, még a végén megharagszik Shit Pali bácsi. :D

Rajtad kívül szerinted ki a faszt érdekel az MSZP, te gyökér?

Bruteman 2014.06.04. 18:32:13

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

Mi köze van az MSZP-nek ahhoz, hogy Lázár lopja a pénzedet?

Senkit nem érdekel már az MSZP. Engedd el a múltat, koncentrálj a jövőre.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.06.04. 18:34:55

@Bruteman:

Hogyne koncentrálnék ?

Értem hogy a szólásszabadságba nem fér bele, ha más is leírja a Gyurcsány csicska bloggerről a véleményét nálatok, MSZP csicskáknál, de ez engem nem zavar.

Bruteman 2014.06.04. 18:38:51

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

Szerintem meg keress rendes munkát, akkor talán tényleg igazi magyarrá válhatnál. Most nagyjából egy bolsevik agitátor szintjét éred el.

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2014.06.04. 18:43:32

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: "mikor a kuruc olvasottsága dinamikusan nő,"

ja a nemvagyunknacik buzeransoknak a lapja...
Tomcatrol es a mostani hetvegerol irtak valamit? vagy meg mindig egy szutyok mellenyrol tepik a szajukat amin egy oroszlan eppen szarni keszul?
egyaltalan mi van veluuk most hogy a nagyveziir attert a buzulasos kiskutyas vonalra?

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.06.04. 18:44:29

@Bruteman:

Ne kívánd !

Ha mindenkit elkergettek aki nem nyalja lendületesen az MSZP seggét, akkor úgy jártok mint az Origó és minden más, ballib terror alatt tartott média.
Nem lesz senki rajtatok kívül, olvasó és vevő.
A tulaj meg kidobja a főszerkesztőt, mert unja, hogy az MSZP homokozóját ő szponzorálja.
Aztán meg sírtok, sírnátok ismét, de már nem lesz hol, mert az utolsó MSZP csicska szenny is bezárt.

Bruteman 2014.06.04. 18:51:18

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

Én azért vállalnám ezt a kockázatot... Szerintem a kb 10 fizetett agitátor nélkül még nem roskadna meg az index.

Lehet, hogy unalmasabb lenne itt, de mindenképpen kulturáltabbá válna a környezet.

(Különben mennyit lehet ezzel keresni? Ha már egyszer tiszta víz került a pohárba.)

Bruteman 2014.06.04. 19:06:17

De visszatérve a poszthoz - Ha jól értelmezem, akkor Lázár végül is olyan precedenst teremt, ami véglegesen szünteti meg az elszámoltathatóságot.

Hiszen eddig költségtérítéssel kapcsolatban még nem volt arcuk előhúzni a "nemzetbiztonság" kártyát.

Vajon ez mostantól kezdve alapvető lesz? Vagy már nem is lesz rá szükség, mivel senki nem írja meg az origós incidens miatt?

Kíváncsian várom a fejleményeket...

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2014.06.04. 21:44:10

@Bruteman: leirtam mar igy ismetlem magam...

erinthetetlen lett!!!

ennek az erinthetetlennek az ellentete az osfideszes Madi Laszlo, aki "expandable" vagy "collateral damage" cimszoval lehetne leirni (ezek film cimek!)

erinthetetlen cimszo alatt lasd a lezerjani mellett a smittpalit, akit a hvg csalt be a csalitba...

most is nehogy azt higgyuk, hogy NULLA infoval kapargattak meg a dolgot, neeeeeeeeeeeeeeeeeeem!!!
pont mint smittpalikanal karaktergyilkolasra jatszanak, elobb hagyjak hadd beszeljen ossze-vissza, aztan majd meg ezt a sok suketelest is felhasznaljak ellene...
süti beállítások módosítása